2013-03-30, 12:30
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishwalrus
Chemtrails inehåller även mikroskopiska nanobots som vi får i oss och förutom att vi blir förgiftade så kontrollerar de också våra tankar.

Sorry,missade detta inlägg där du förklarar kemspårens innehåll.

Nanobotsen kontrollerar bevisligen inte dina tankar!Hur gör du för att skydda dig?Foliehatt?
Citera
2013-03-30, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Jaha,namn på dessa "backers" tack!
EPA gick ut i en skrivelse tillsammans med FAA,NASA och NOAA som förklarade att inga kemikalier sprutades ut,men detta togs givetvis som bevis för att regeringen körde en "cover-up".

Det finns lika många teorier om vad som sprutas ut som det finns konspirationsteoretiker.
Vad är din åsikt?Mind-control?Kemisk födselkontroll?Kemisk växthusgaskontroll?
Finns en högt uppsatt EPA anställd som går i pension om två år som kommer att berätta mera. Just nu vill han vara anonym.
Citera
2013-03-30, 12:50
Bannlyst
Citat:
Sorry,missade detta inlägg där du förklarar kemspårens innehåll.

Nanobotsen kontrollerar bevisligen inte dina tankar!Hur gör du för att skydda dig?Foliehatt?
Det går inte att skydda sig än. Jag har bara haft tur som klarat mig.
Citera
2013-03-30, 13:05
Medlem
Citat:
Finns en högt uppsatt EPA anställd som går i pension om två år som kommer att berätta mera. Just nu vill han vara anonym.

Ännu en av dina anonyma källor alltså.Hur menar du att vi ska kunna kolla upp dina så kallade bevis?
Kan du åtminstone peka på källan du fick dessa uppgifter ifrån?

Jag hittade intressanta uppgifter som pekar på att Kristen Meghan hämnas på staten eftersom hennes pojkvän likt henne själv har hamnat i klammeri med rättvisan och psykvården.

"I was then demonized and not allowed to share the results with employees, which is illegal. To summarize, I was threatened to be deemed "mentally unfit" and my daughter removed from me.

The samples I took were a few years ago, I have them some where in my house along with the air sampling that led to the whistleblowing issue. I know that sounds hooky but because they were taken while I was in the military its considered military property. If I publish them I may end up like Bradley Manning or face legal issues. I have them and copies, people close to me have seen them I just can't put them online until I get clarification from an attorney."

Post #33 i tråden.

Inga bevis alltså.Man börjar se en röd tråd i hur ni troende arbetar!

http://metabunk.org/threads/1066-Kristen-Meghan-former-US-Air-Force-whistle-blower?p=24786&viewfull=1#post24786
Citera
2013-03-30, 13:11
Medlem
Citat:
Det går inte att skydda sig än. Jag har bara haft tur som klarat mig.

Märkligt att just du och dina medkonspiratörer har klarat sig.Ni borde ju vara de första staten ger sig på för att tysta.Varför tar de helt enkelt inte ihjäl er eller hotar er på samma vis som de hotade Meghan?

Hur kan de låta dig sitta här och bladdra om statshemligheter helt öppet?
Citera
2013-03-30, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ännu en av dina anonyma källor alltså.Hur menar du att vi ska kunna kolla upp dina så kallade bevis?
Kan du åtminstone peka på källan du fick dessa uppgifter ifrån?

Jag hittade intressanta uppgifter som pekar på att Kristen Meghan hämnas på staten eftersom hennes pojkvän likt henne själv har hamnat i klammeri med rättvisan och psykvården.

"I was then demonized and not allowed to share the results with employees, which is illegal. To summarize, I was threatened to be deemed "mentally unfit" and my daughter removed from me.

The samples I took were a few years ago, I have them some where in my house along with the air sampling that led to the whistleblowing issue. I know that sounds hooky but because they were taken while I was in the military its considered military property. If I publish them I may end up like Bradley Manning or face legal issues. I have them and copies, people close to me have seen them I just can't put them online until I get clarification from an attorney."

Post #33 i tråden.

Inga bevis alltså.Man börjar se en röd tråd i hur ni troende arbetar!

http://metabunk.org/threads/1066-Kristen-Meghan-former-US-Air-Force-whistle-blower?p=24786&viewfull=1#post24786
Den röda tråden här är väl snarare den att man ser hur staten arbetar för att tysta ner. Hotad med att anses som mental ostabil och ta hennes barn ifrån henne. Visar ju mer på att hon har nåt de inte vill ska komma fram.
Citera
2013-03-30, 13:16
Bannlyst
Citat:
Märkligt att just du och dina medkonspiratörer har klarat sig.Ni borde ju vara de första staten ger sig på för att tysta.Varför tar de helt enkelt inte ihjäl er eller hotar er på samma vis som de hotade Meghan?

Hur kan de låta dig sitta här och bladdra om statshemligheter helt öppet?
Väldigt enkelt svar, ingen tror på sanningen,och folk ser dessa individer som inte riktigt kloka så varför ska dom tysta något som ni som inte tror på detta gör det så bra själva ?
Citera
2013-03-30, 13:22
Medlem
constants avatar
Citat:
Den röda tråden här är väl snarare den att man ser hur staten arbetar för att tysta ner. Hotad med att anses som mental ostabil och ta hennes barn ifrån henne. Visar ju mer på att hon har nåt de inte vill ska komma fram.
Kan det vara så att de som inte kan ta hand om sig själva och sina barn också är de som i övrigt har rejält tokiga idéer?
Citera
2013-03-30, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Kan det vara så att de som inte kan ta hand om sig själva och sina barn också är de som i övrigt har rejält tokiga idéer?
Tycker det där är ganska lågt att påstå och börja blanda in oskyldiga barn också. Väldigt OT enligt min mening.
Citera
2013-03-30, 13:29
Medlem
Citat:

Jaha,men hennes historia är ute och hon anses fortfarande inte medicinskt mentalt ostabil och har sin dotter kvar.Hade det funnits ett uns sanning i denna saga så hade hon suttit på Guantanamo nu!

Sen är hennes så kallade bevis rent skrattretande.Att hitta cancerframkallande ämnen på en flygbas.
NO SHIT!! Och på vilket vis bevisar förekomsten av dessa ämnen att s.k "chemtrails" skulle bestå av samma ämnen?
Citera
2013-03-30, 13:31
Medlem
Citat:
Tycker det där är ganska lågt att påstå och börja blanda in oskyldiga barn också. Väldigt OT enligt min mening.

Haha ok,jag ska hädanefter enbart blanda in anonyma professorer och icke existerande personer!
Citera
2013-03-30, 13:32
Medlem
constants avatar
Citat:
Jag tycker det är klart relevant, om myndigheterna menar att en person inte kan ta hand om sina barn så kanske även du ska titta lite extra på fallet.

På vilket sätt menar du att jag blandar in barn på ett fel sätt? Berätta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in