2012-09-22, 10:10
Medlem
Mixans avatar
sheeple
Citera
2012-09-22, 19:34
Medlem
KimNeilJungs avatar
Jaha, kan vi återgå till att diskutera chemtrails nu kanske?

//mod
Citera
2012-09-22, 22:25
Medlem
Katamanjarus avatar
Är inte frågan avgjord?
När en miljöpartist uttalar sig om chemtrails och dessutom tror på det, är det enkelt att förstå att man automatiskt ska ställa sig på andra sidan.

Skämt åsido. Varför skulle man använda civila flygbolag för att sprida kemikalier när det går att lösa så mycket enklare.
De flesta av dessa maskiner flyger på 10K höjd och deras dumpning skulle inte träffa avsedda mål, då vindarna däruppe har ganska hygglig hastghet.
Man kan undra hur man ens kom på tanken?
Citera
2012-09-23, 05:53
Medlem
ikaros2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Vad har grava anklagelser mot mig (från ikaros2008, som jag inte ens får bemöta) med chemtrails att göra?

Det är inga anklagelser, det är bara vad du själv skrivit om andra människor. Allt baserat på din sjuka bild av mänskligheten.

Vill du bemöta detta så står det dig fritt att göra detta.
Citera
2012-09-23, 15:58
Medlem
KimNeilJungs avatar
Diskussioner om moderatorsåtgärder tas i PM. Det torde vara en regel de mer långvariga användarna har läst ett flertal ggr?
Inget mer sådant tack.
/mod
Citera
2012-09-23, 23:13
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katamanjaru
Är inte frågan avgjord?
När en miljöpartist uttalar sig om chemtrails och dessutom tror på det, är det enkelt att förstå att man automatiskt ska ställa sig på andra sidan.

Skämt åsido. Varför skulle man använda civila flygbolag för att sprida kemikalier när det går att lösa så mycket enklare.
De flesta av dessa maskiner flyger på 10K höjd och deras dumpning skulle inte träffa avsedda mål, då vindarna däruppe har ganska hygglig hastghet.
Man kan undra hur man ens kom på tanken?

Mig veterligen är det avsedda målet atmosfären för att det senare ska lakas ner via regn på valfritt ställe. Det borde de väl träffa?
Citera
2012-09-23, 23:35
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KycklingIRymden
Mig veterligen är det avsedda målet atmosfären för att det senare ska lakas ner via regn på valfritt ställe. Det borde de väl träffa?
Valfritt? Du menar slumpmässigt eller snarare precis överallt, t ex där de påstådda utövarna själva bor. Det verkar ju fiffigt...
Citera
2012-09-24, 07:28
Medlem
Katamanjarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KycklingIRymden

Klart det träffar. Med 70% sannorlikhet vatten. Att sprida just över tex Sverige kräver en hel del tur med vädret.
Om jag förstått rätt, är vitsen just at det ska påverka oss?
Dessutom är aluminium en dyr metall, så att sprida ut den och hoppas att den får effekt låter föga troligt.
Citera
2012-09-24, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ramrod
Undrar hur människorna som röstade fram henne mår i skallen. Jag menar att om man vill att denna kvinna ska föra ens talan politiskt så måste hon ha raggat röster på psykakuten eller liknande.

Ja..eller på flashback.

En grundkurs i källkritik och vetenskapsteori borde vara krav för att få ta plats på en valsedel.
Citera
2012-09-24, 16:01
Medlem
ikaros2008s avatar
Jadu Snilleblixten... Du är då för rolig. Du hänvisar till ett inlägg på din gamla blogg från aftonbladet. Om vi tittar lite som hastigast om vad du skrivit om chemtrails där, du länkar till några andra källor. Jag ska ta några citat som beskriver innehållet i dessa och din blogg ganska bra:

"Tydligen har Sveriges regering avtalat med USA och godkänt UTROTNINGEN av den svenska populationen." http://blogg.aftonbladet.se/chemtrails

I din egen blogg skriver du att det sprids förutom tungmetaller, arsenik även mycoplasma. Mycoplasma? En bakterie som kan orsaka lunginflammation? Eller är det mycoplasma genitalium som orsakar könssjukdomar?

Du påstår även följande: "Chemtrails - utsläpp av aerosoler från jetflygplan - är ett faktum, har fastställts av Lunds Universitet "

Står Lunds universitet bakom påståendet om avtalet mellan Sverige och USA? Varför ska USA utrota åt Sverige? Kan vi inte det själva med alla svenska flygbolag?

Du delar en egenskap med resten av världens foliehattar; ni tror ni tänker själva men det är ni oförmögna att göra. Det är det som är själva grunden till att ni tror på troll och leviterande män. Eller Uri Geller som redan på 70-talet avslöjades som en bluff, han var bara en trollkarl.

Ditt största kännetecken är att du inte kan tänka själv utan fastnar i andras fantasier. Färdigtänkta tankar.

Här är ett annat lika korkat citat från din blogg: "Brittiska regeringen erkänner att man 1940-1979 utsatte den engelska befolkningen för biologisk krigföring via Chemtrails"

Erkänner? Hör du inte hur korkat det låter? Vart hittar ni all skit?

Men det är ju med all den skit ni foliehattar ger er på andra människor. Med biblar och andra fjantiga religiösa böcker i ena handen och den andra handen skänkandes tiondet till era sekter vräker ni ut all den skit ni blivit indoktrinerade med. Det är på detta sätt du lika gärna kunde varit nynazist eller tillhört Jehovas vittnen. Grupper som lider av samma brist på förmåga att tänka själva som du lider av.
Citera
2012-09-25, 01:36
Medlem
Lidltyrannens avatar
Miljöpartist: CIA släpper ut tungmetaller över Sverige.

Hej snubblade över denna artikel på svts hemsida.

http://www.svt.se/nyheter/sverige/miljopartist-cia-slapper-ut-tungmetaller-over-sverige

-Miljöpartiets gruppledare i Vingåker menar att CIA regelbundet släpper ut tungmetaller, virus och kemikalier över Sverige för att kontrollera vädret.

Vad säger ni talar hon sanning? Ganska stort av en politiker att gå ut med detta i media.
Citera
2012-09-25, 01:56
Medlem
Om det är sant så borde vädret vara bra i usa den 4:de juli varje år då det är deras nationaldag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in