Igår, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Chemtrails är bara en galen konspirationsteori om att regeringar sprayar gifter för att förgifta folkmassor.

Oavsett det påståda syftet så är vi överens om att det är en extremt tokig konspirationsteori.

Citat:
Du tror kondenszonen ligger på 10 000 meters höjd, altså lever du i nån altermativ verklighet.

Nä. Jag vet att kondenszonen är något som inte existerar. Vattenånga kan kondensera oavsett höjd. Vi har dimma (0m) och cirrusmoln (14km)

Citat:
... altså lever du i nån altermativ verklighet.

Vi kan väl säga så här:
Om cirrusmoln inte finns så lever jag i en alternativ verklighet. Om de däremot finns så är det nog du som inte riktigt har kontakt med verkligheten.
Senast redigerad av WilleGarvin Igår kl. 21:50.
Citera
Idag, 07:12
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Det har ju förnekats i tråden att man funnit aluminium i prover efter sprejande.

Här erkänns chemtrails.

"Davos elites caught on hidden camera admitting chemtrails" https://www.youtube.com/watch?v=7L37ZtUb_vQ
Hur går dr runt problemet med arbetarna på flygplatserna?
Är alla arbetarna betalda av kinspiratörerna?

Var tillverkas kemikalierna?

Hur transporteras de till flygplatserna?

Var lagras de på flygplatserna?

Var finns tankarna i flygplanen?
Citera
Idag, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Var tillverkas kemikalierna?
Hur transporteras de till flygplatserna?

Kanske Ken Caldeira och David Keith vet mer? Kanske Darpa?
Transporteras säkert på pallar skulle jag gissa.
Behållare eller nån sorts förpakningar är ju vanligt i industri, inget hokus pokus, men dolda projekt får oftast ingen reklamkampanj skulle jag tro.

Citat:

Var lagras de på flygplatserna?
Var finns tankarna i flygplanen?

Dom med tillgång på sånna områden sköter nog sitt arbete som proffs utan att posta bilder på sina öppna facebookväggar.
Om jag minns rätt, militärkvinnan Kristen Meghan som också är OSHA-expert förklarade nåt om handteringen av "detta material" inte gikk helt efter boken, vilket hon varnade (sin arbetsgivare?) om, om jag minns rätt altså. Hun har gett många intervjuar, bl.a. som jag har postad länk till tidigare, og det skal jag kanske titta på igen...

Nåt exempel...
"Former Air Force Staff Sergeant and Bioenvironmental Engineering Craftsman Kristen Meghan shares her explosive story as a geoengineering whistleblower. Over a decade ago, while tracking chemical inventories on a military base, she discovered toxic substances she now believes were tied to covert weather modification programs...."

https://duckduckgo.com/?q=kristen+meghan+geoengineering+interview
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in