Citat:
Ursprungligen postat av
Kalk-Allan
Är du född ur ett åsne arsle? Verkar så i alla fall, ....
Nä
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalk-Allan
... så du ser inte hur de sprayar detta varenda jävla dag då det råkar vara soligt? ...
Jo men jag är helt övertygad om att det är contrails
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalk-Allan
varför skulle "Kommersiella" flyg flyga över här 20+ gånger per dag och efter dem så blir hela himlen till den jävla vit dimma?
Därför att de vill transportera passagerare från A till B, det är liksom deras affärside.
Om du tar ett djupt andetag och kollar lite fakta kommer du att upptäcka att 100% av de läskiga strimmorna är skapade av just kommersiella flyg. Jag föreslår att de kollar upp flygen i t.ex FR24 och därefter återkommer - det du hetsar upp dig över är vanliga flygplan från SAS, Emirates och Air China som flyger helt vanliga rutter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalk-Allan
Jag växte upp här och detta existerade inte förens någon gång på 2000 talet.
Jag har växt upp här och din och min minnesbild är inte samma. Och att flygplan har skapat contrails är ju knappast en ny observation - fenomenet finns beskrivet från så långt tillbaka som 40-talet.
Om du vill så kan jag visa upp gamla böcker, filmer och fotografier från långt innan 2000-talet där man kan se strimmor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalk-Allan
Är du född ur ett åsne arsle?
Jag är lite intresserad av de psykologiska faktorerna bakom "vakna". Hur har du hamnat här och vilka existentiella problem tror du att du kan fixa genom att tro på chemtrails? Inbillar du dig att du kan få någon slags revasch på samhället genom att argumetera för att strimmorna bakom SAS-kärran är en illasinnad illuminati-konspiration?