2024-08-10, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
... och då har det sett ut på himlen precis som i videon här och som vi kan observera närmast dagligen?
www.youtube.com/watch?v=I7B3GPmTC14

Jag vet, har sett, och ser kondensstrimmor dagligen. Vad du ser och vill visa på video vet jag inte. Ids inte ens titta på din länk!
Citera
2024-08-10, 19:38
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
... och då har det sett ut på himlen precis som i videon här och som vi kan observera närmast dagligen?

Har du någon teori vad dessa magiska ämnen är, de väger nämligen absolut 0 och ingenting.
Är det så de smugglar in dem, eftersom de inte existerar?
Citera
2024-08-10, 20:00
Medlem
Citat:

Svara gärna på alla mina frågor i mitt inlägg. Inte bara cherrypicking!

Vem? Varför? Varför krångla med stora dyra flygplan, flygplatser, tankbilar, personal, tillstånd i luftrum etc etc. Varför? Vad vill de uppnå? Vilka är de i så fall?

Har du någon tanke, teori, bevis för något av ovanstående?

Edit: Bara nyfiken; jobbar du? Med vad? Familj? Barn?

Edit: Öppnade din video. Och? Ihopklippt film som visar.....inget speciellt! Lite moln, några kondensstrimmor, lite regn.....

Svara nu på ALLA mina frågor. Alltså de meningar som slutar med ett ?
Senast redigerad av Palkranen 2024-08-10 kl. 20:09.
Citera
2024-08-10, 20:34
Medlem
Citat:
Nej för fan passa dig för att se den filmen det kan inverka menligt på dina kondenserade kondensminnen.

Var startar planen? Hur mycket bensin drar de? Vem äger dem? Vilka är piloterna?

Fråga på bara ...

Underbart! Inte ett enda svar på en enda fråga jag ställde! Så du har inte ens ett hum om vad detta handlar om?

Världsklass! Om jag tror eller påstår något så brukar jag ha någon sorts fakta eller tanke om vad jag tror eller påstår. Men du har alltså ingenting att komma med vad du tycker eller tror i ämnet? Wow!
Citera
2024-08-10, 22:22
Medlem
Citat:

Begriper du ens vad klippet innehåller? Har sett och förstått vad klippet innehåller?

Det innehåller bland annat ett klipp innefrån ett flygplan som dumpar bränsle. Och det innehåller även en sekvens där ett flygplan står på plattan och startar sin APU. Inget annat av detta har med trails att göra.

Ditt klipp innehållet även sekvenser av helt vanliga trafikflygplan som lämnar strimmor efter sig. Är det dessa du är så rädd för?

Citat:
Fråga på bara ...

Var kan man se dessa chemtrailsplan? Har försökt men inte lyckats.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-08-10 kl. 22:25.
Citera
2024-08-10, 23:28
Medlem
Citat:
Kolla lördagsfilmen nu!

"Chem-Trails, Geo-Engineering, Artificial Rain, Cloud-Seeding (Molnsådd) = Lite att kolla upp om man inte vet..."

https://www.youtube.com/watch?v=I7B3GPmTC14

Inget att komma med själv?

Ingen egen åsikt, ingen egen tro, ingen egen teori?
Citera
2024-08-11, 12:24
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
... inga fler frågor att ställa i all evighet?

Vad väger dessa magiska kemikalier, hur får de ombord dem och när får man som pilot lära sig hantera dessa kemikalier?
Om man är mekaniker, när invigs man i den magiska och hemliga sekten som har kemikalier som inte väger något alls?
Citera
2024-08-11, 12:27
Avslutad
2018
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Förlåt men en dum fråga från en som inte förstår? Vad skulle syftet vara med att sprida s.k. Chemtrails? Ni som tror/vet att fenomenet existerar, vad är i så fall meningen med det?

2018
Citat:
Varenda människa vet väl att flygplan på hög höjd lämnar kodensstrimmor efter sig? Det är väl inget man måste bevisa? Jag minns kondensstrimmor efter flygplan sedan jag var liten. För min del handlar det om 70-talet. Hur ska jag bevisa att jag såg dem då? Tanken har inte ens slagit mig att jag någon ska bevisa att jag såg dem.

Bevisbördan ligger på den som tror att det är annat än kondensstrimmor!

2018 skrev du frågorna ovan ...

Citat:
Jag vet, har sett, och ser kondensstrimmor dagligen. Vad du ser och vill visa på video vet jag inte. Ids inte ens titta på din länk!

... och du orkar inte titta på filmen ...

Citat:
Underbart! Inte ett enda svar på en enda fråga jag ställde! Så du har inte ens ett hum om vad detta handlar om?

Världsklass! Om jag tror eller påstår något så brukar jag ha någon sorts fakta eller tanke om vad jag tror eller påstår. Men du har alltså ingenting att komma med vad du tycker eller tror i ämnet? Wow!

Citat:
Inget att komma med själv?

Ingen egen åsikt, ingen egen tro, ingen egen teori?

Citat:
... inga fler frågor att ställa i all evighet?

... att du kan vara så frågande men ändå så ointresserad ...
Citera
2024-08-11, 12:35
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
2018

2018

Nå, vad väger de magiska kemikalierna, när blir man som pilot och mek initierad till dessa banbrytande magiska molekyler som trotsar gravitationen?
Senast redigerad av ConspiracyHunter 2024-08-11 kl. 12:53.
Citera
2024-08-11, 15:19
Medlem
Citat:
2018

2018

Jaha? Jag såg delar av idiotvideon, vilket jag skrev igår! Ointresserad? Klart man undrar vad ni dårar påstår men aldrig kan belägga eller ha någon vettig förklaring till! Jo, ämnet är en ickefråga för mig. Därför går jag inte runt och oroar mig dagligen över chemtrails.

Berätta nu syftet och vilka som chemtrailar oss! Seså! Fram med något vettigt nu!
Citera
2024-08-12, 03:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Så den Clay Allison som skrev det är inte samma Clay Allison som du?

Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Det har jag gjort.
Jag tyckte bara Clays gamla inlägg var intressant.

Ja det visade ju att han ljög och således är ett troll.

Chemtrails stannar timme efter timme tills de täcker en stor del av himlen. Tittar man mot solen så ser man alltid dessa chemtrails med massor aluminium och kemikalier. Contrails är ånga som när man värmer vatten för att dricka té eller kaffe. Chemtrails är som spraydeodorant och raklödder, man kan lukta och se på det ...
Citera
2024-08-12, 03:51
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ja det visade ju att han ljög och således är ett troll.

Chemtrails stannar timme efter timme tills de täcker en stor del av himlen. Tittar man mot solen så ser man alltid dessa chemtrails med massor aluminium och kemikalier. Contrails är ånga som när man värmer vatten för att dricka té eller kaffe. Chemtrails är som spraydeodorant och raklödder, man kan lukta och se på det ...
Contrails kan mycket väl ligga kvar i timmar om det är tillräckligt kallt. Det är det däremot mycket sällan där man kokat te men väldigt ofta på 11 000 meters höjd. Även moln är ju vattenånga som kondenserat till små vattendroppar. Skulle contrails alltid försvinna på någon minut så hade vi inte haft några moln heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in