Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Alla behöver inte vara uppmärksamma. Det räcker med att jag är uppmärksam för att kunna konstatera att det inte flyger omkring några mystiska chemtrailsplan där jag befinner mig.
Det är helt enkelt ett icke existerande fenomen på de platser jag har varit.
Man kan tycka att intresseorganisationer som Greenpeace, Världnaturfonden och Svenska Naturskyddsföreningen borde skriva en del om det.
Känns inte riktigt trovärdigt när det enbart är stollar som du som ser dessa plan.
Chemtrailplanen är inte det minsta mystiska, den övervägande delen av all flygtrafik utgörs ju numera av dessa chemtrailplan, trafikplanen utgör bara en liten del. Chemtrailandet i Sverige började systematiskt besprutas i slutet av 1990-talet, men det är först från ca 2010-talet som det besprutas i gigantiska mängder!
Intresseorganisationerna har blivit totalt nedtystade vad gäller chemtrailsbesprutningen, titta bara på MP-politikerna, de bedrev ju undersökningar kring chemtrailandet för ett antal år sedan, men har tystats ned totalt, ingen ids prata om det längre!
MP är inget miljöparti längre!
Jag tycker synd om meteorologerna, som hela tiden måste förhålla sig till chemtrailandet för att göra korrekta väderförutsägelser...
Intressant att det är samma stollar här (yrkesförnekare) som förnekar att månen i själva verket är 110 km i diameter, som förnekar chemtrails-utsläppen...