Citat:
Tror du fortfarande att contrails är is som lossnar från motorerna? Om man är så dåligt insatt som du är så väger ens ord väldigt lätt.
Contrails skapas av vanliga flygplan när vattnet i dess avgaser kyls ned, kondenserar och bildar moln. Strimmorna, som alltså består av vatten, skapas typiskt på marchhöjd och de kan ligga kvar i allt från någon minut till flera timmar. De strimmor du och jag ser skapas av helt vanliga passagerarplan som åker helt vanliga rutter. De går att följa planen från start till mål på t.ex FR24.
Med tanke på hur vanligt det är att flygplan skapar contrails är jag helt övertygad om att de strimmor du sett inte är "chemtrails" utan helt vanliga contrails. Med andra ord vanligt vatten och inte något tecken på vare sig tredje världskriget eller armagedon.
Contrails skapas av vanliga flygplan när vattnet i dess avgaser kyls ned, kondenserar och bildar moln. Strimmorna, som alltså består av vatten, skapas typiskt på marchhöjd och de kan ligga kvar i allt från någon minut till flera timmar. De strimmor du och jag ser skapas av helt vanliga passagerarplan som åker helt vanliga rutter. De går att följa planen från start till mål på t.ex FR24.
Med tanke på hur vanligt det är att flygplan skapar contrails är jag helt övertygad om att de strimmor du sett inte är "chemtrails" utan helt vanliga contrails. Med andra ord vanligt vatten och inte något tecken på vare sig tredje världskriget eller armagedon.
Lol is som lossnar från motorer. Isen förångas väl?
Vatten i avgaser? och avgaser som kan skapa moln istället för att förångas och bli syre?
Vet inte vilket stolpskott som du har tagit din information ifrån men det är enkelt att hitta mängder med bevisvideos där förångande contrails syns brevid kvarliggande chemtrails.. men enligt stolpskotten så är contrails flexibla och kan "välja mellan att förångas eller bli ett moln".
Fysikens lagar gäller inte när man har med troende människor att göra.
Ånga från motorer har alltid blivit syre efter cirka 30 sekunder som ånga. Detta faktum har aldrig förändrats.
När tredje världskriget startade med ett elfte September "terrorattentat" och chemtrailsfyllda skyar så dök det helt plötsligt upp kvarilggande spår i skyarna.. och då behövdes lite propaganda som hävdar att kvarliggande contrails alltid har funnits.. men det vet ju alla som är lite äldre att skyarna inte var täckta med massa kvarliggande moln som flygplan lämnar bakom sig.
Det är väldigt uppenbart att dom sprayar och reflekterar solljus ut i rymden.. medans plantorna dör för att dom får mindre livsljus från solen.
Att du sprider och förespråkar sån ologisk propaganda är väl ett bevis för vad du är för filur och hur mycket dina ord väger.