Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-17, 22:05
Medlem
glois avatar
Hej. Jag undrar om det är okej att så här "tafsa" lite granna på sin syster. T.ex. peta på tutten eller daska rumpan. Är det ett normalt beteende (systern är extremt snygg)?
2011-11-17, 22:09
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Beror väl på om du gör det i syfte att kåta upp dig, eller om du gör det för att reta henne på ett skämtsamt sätt.
2011-11-17, 22:10
Medlem
Det beror väl på hur gammal hon är?
Är det ett litet barn så kan det ju vara en oskyldig lek.
2011-11-17, 22:10
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Måste fråga om du tror att det är okej om det är en person som inte är din syster? (PETA på tutten? tror du verkligen tjejer gillar att du sticker in pekfingret i tutten? )
2011-11-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloi
Hej. Jag undrar om det är okej att så här "tafsa" lite granna på sin syster. T.ex. peta på tutten eller daska rumpan. Är det ett normalt beteende (systern är extremt snygg)?

Kanske om du är 14 år.
2011-11-17, 22:15
Medlem
herrmut-kakas avatar
hur i helvete är man skapt om man gillar att pilla på syskon?
2011-11-17, 22:15
Medlem
ZlatanManias avatar
Beror på läget.. Om det är nånting som kåtar upp en eller om det är nåt slags sexuellt i det hela så NEJ då tycker jag att det inte är okej.. Men om det bara är för att man driver eller nåt på skoj så är det acceptabelt!
2011-11-17, 22:16
Medlem
Aop1s avatar
Oh herregud va sjuk du är. Det är inte okej att tafsa på sin syster!!!!!!!!!!
2011-11-17, 22:17
Medlem
Wtf ?
2011-11-17, 22:19
Medlem
glois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Beror väl på om du gör det i syfte att kåta upp dig, eller om du gör det för att reta henne på ett skämtsamt sätt.
Jag har ju runkat och fantiserat om att det. Men främst är det för att provocera och reta upp syrran.

Hon är 16 år. Herregud jag är inget peddo.
2011-11-17, 22:22
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Men främst är det för att provocera och reta upp syrran.
Det är ok.
Citat:
Jag har ju runkat och fantiserat om att det.
Men det är inte ok.
2011-11-17, 22:29
Medlem
glois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Måste fråga om du tror att det är okej om det är en person som inte är din syster? (PETA på tutten? tror du verkligen tjejer gillar att du sticker in pekfingret i tutten? )
Det beror sig väl på vilken relation man har. Sin syrra kan man ju retas med. Det går ju inte att sluta med det heller, och "skämten" blir bara grövre och grövre allteftersom vi blev äldre. Nu vet jag inte om jag har gått för långt. :/
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in