Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-18, 16:32
  #13
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittslamsan
Hur svårt är det att göra ett schema och hålla sig till det?
Jag gissar att du lever på bidrag nu då!
Jävla samhällsparasit.


Och du saknar läsförståelse. Var någonstans står det att hon lever på bidrag? Hon har uppenbarligen ett jobb som blir lidande av det här.
Citera
2011-11-18, 19:59
  #14
Avstängd
Fittslamsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Och du saknar läsförståelse. Var någonstans står det att hon lever på bidrag? Hon har uppenbarligen ett jobb som blir lidande av det här.
Ett jobb som hon inte går till ja!
Hur länge har man kvar ett sånt jobb?
Citera
2011-11-18, 21:35
  #15
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kanske för att de får skithögar på halsen som leker kletiga plåster och inte grejar att lämna sina ex ifred och stå på egna ben.
Hon skaffade barn och familj med honom frivilligt. Vilken total idiot skaffar barn med en skithög? Måste vara riktigt retarderad imbecil. Ingen tvingade henne till valet att skaffa barn med honom eller skaffa barn överhuvudtaget.

Sen är det dyrt att skilja sig. Då blir man ensam med ett hushåll. Det borde du ju tänkt igenom innan du skilde sig i mitt tycke. Självfallet blir det väldigt tufft, det blir det för den andre också.

Om du anpassar dina jobb till hans jobb, delar barnbidrag osv med honom och har barnen 50 % var så tycker jag det är rimligt att han slutar jävlas.
__________________
Senast redigerad av Agamantum 2011-11-18 kl. 21:40.
Citera
2011-11-18, 22:16
  #16
Medlem
Gå aldrig tillbaka!!!!!
Skaffa en advokat. Spara alla sms mail och spela in telefonsamtal.
Se till att få ett schema när ni ska ha barnen.
Om det behövs ta upp med advokat om möjlighet att få enskild vårdnad.
Försök få besöksförbud.
Citera
2011-11-21, 23:54
  #17
Medlem
Pink-Snipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MJDA
Har inte mamman någon rätt i samhället?
Måste ja gå och må psykiskt dåligt för att det bara är han som har rätt i allt?
Rättssystemet SUGER rent ut sagt.. Ja kan inte göra nånting åt att ja inte kan jobba för att han då ska hämta barnen, för det är hans lagliga rätt och lämnar ja inte barnen när han ber om det så blir jag skyldigt ett Vite på X antal kronor.

Jag har skit svårt att få ihop min ekonomi redan innan så det blir ju tusen gånger värre när han gör så att ja inte kan jobba...


jadu om han följer lagen och du tycker han är jobbig så får du skylla dig själv.
Du kan inte ha tänkt till ordentligt innan du skaffade barn.
Citera
2011-11-22, 00:07
  #18
Medlem
Sluta svara honom och visa aldrig att du tar åt dig av saker han säger och gör, han vill bara ha reaktioner av dig.
Han beter sig som ett litet barn: Han vill ha nåt - får han det inte = någon form av utbrott eller handling som får dig att ge med dig.
Han VET att han kan få dig exakt dit han vill, så låt han härja på och bara låtsas att du inte bryr dig då kommer han nog ge upp tillslut. och gör som någon föregående skrev, spela in alla samtal osv för om han hotar dig har du något bra att komma med när han har nån av sina utbrott och ska anmäla dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback