VA? Har nån blivit skjuten på Hisingen? Skojjaru? SKOJJARU?
OnT: Verkar ju vara lite allvarligare än normala knäskjutningar denna gång, stor blodförlust och rubricerat som försök till mord. Fly i gul bil känns väl inte helt diskret heller?
OnT: Verkar ju vara lite allvarligare än normala knäskjutningar denna gång, stor blodförlust och rubricerat som försök till mord. Fly i gul bil känns väl inte helt diskret heller?
Även det ljusa på kofångaren under framlyktorna? Ok då blir det kanske svårare, men tror folk på Hisingen vet vem det gäller redan, kanske även tänkbara GM´s.
Kh*l*d heter han . Tydligen från uppsala men boende i Hisingen sen några år tillbaka.
Ska vara ganska allvarliga skador med många skador inte bara i benet
Senast redigerad av burgerkingMC 2011-11-17 kl. 22:19.
Hörde i morse på lokalradion om skottlossningen och att GM dragit iväg i en gul bil. Jag var på jobb i Jönköping idag och fick strax väster om Jönköping se ett spektakulärt gripande längs vägkanten. 4 polisbilar och 6-8 poliser övermannade en kille som låg fint pressad ner i novemberblöt asfalt. Jag rullade sakta förbi, bilen som man plockade ur killen var en gul Hyundai reg.nr REP623. Den hör hemma i Uppsala, och nu när jag såg någon innan här som skrev om att BO var från Uppsala så känns det inte helt osannolikt att det var det var en misstänkt för benskjutningen som man grep.