2011-11-18, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cantona1990
1. Räknar du dig som nordisk kvinna?

2. Jag är från Europa.
1: Nej men jag är bara ärlig att de allra flesta män ser nordiska kvinnor som vackrast.

2: Ok men du är säkert från sydeuropa och ni har säkert en annan bild av skönhet än män från norra Europa. Det är svårt att som mörk kvinna bli sedd som vacker här i norra Europa. De flesta i denna del av världen ser ju alla kvinnor från mellanöstern som håriga barbarer typ.
Citera
2011-11-18, 12:12
Medlem
Caesar Johansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantona1990
berätta mer

dubbel

Jag kommer från en stad med många libaneser och har också gått i samma klass som libaneser i grundskolan så väl som på gymnasiet. Problemet med libanesiska tjejer är att de är ytliga och totalt anti-intellektuella (detta helt baserat på mina begränsade personliga erfarenheter). Muslimer eller kristna spelar ingen roll. De är fullkomlig marinerade i amerikansk skräpkultur, och har två sociala lägen; uppkäftigt skrikande eller falsk inställsamma. Deras smak är svullstig lyx och förgyllda gipsskatter - tillskillnad från den svenska smaken som är sparsmakad och strikt (i deras ögon ett tecken på fattigdom). Det är ingen tillfällighet att libanesera är favorit-MENA i USA, och iranier är favorit-MENA i Svierge, även om Sverige och USA formellt sätt borde stå närmare varandra kulturellt än Sverige-Iran alt. USA-Libanon, så finns det andra saker som gör att folken kan komma bättre överrens med varandra än med andra mer närstående kulturer.

Med detta sagt kan jag inte påstå att jag har något direkt emot libaneser i övrig, de är annorlunda från mig, men de sköter sig och snyltar inte. Sen när de kommer till deras utseende så; ja, de ser ganska bra ut i allmännhet.

En föredetta klasskompis syster har vuxit till sig rejält sen jag flyttade från stan', å jävlar mannen jag får fan stånd bara jag ser henne... En fullkomligt perfekt arabisk docka, jag bli helt tokig. Hon kan eventuellt vara annorlunda mentalt också, då hon är uppvuxen med oss andra i ett etniskt svenskt villaområde. Fy fan alltså...
Senast redigerad av Caesar Johansen 2011-11-18 kl. 12:37.
Citera
2011-11-30, 21:57
Medlem
Cellars avatar
Troligtvis för att libaneser har blandats med européer(typ från Södra Europa).
Etniska arabiska kvinnor, som inte är så blandade som libaneser, är sällan så vackra.
Men visst, jag har märkt samma sak.

En sak som jag också har märkt, men detta är helt ovetenskapligt, är att de snyggaste arabiska tjejer inte sällan strular med svenska killar, medan de fulare sällan gör det.

Vet inte vad detta beror på. Och då bor jag i en av Sveriges största städer där det finns en hel del MENA-folk på stan. Ser dessutom väldigt sällan svenska tjejer med araber, men det förekommer säkert i gettodelarna av stan men annars väldigt sällan.

Dock ser man vita killar jämt med asiatiska tjejer kring 20 års åldern och det är unga killar. Vad fan har ni emot svenska tjejer?
Citera
2011-12-01, 15:56
Medlem
psaks avatar
Två ord: Gina Darawi.
Citera
2011-12-01, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cellar
Troligtvis för att libaneser har blandats med européer(typ från Södra Europa).
Etniska arabiska kvinnor, som inte är så blandade som libaneser, är sällan så vackra.
Men visst, jag har märkt samma sak.

En sak som jag också har märkt, men detta är helt ovetenskapligt, är att de snyggaste arabiska tjejer inte sällan strular med svenska killar, medan de fulare sällan gör det.

Vet inte vad detta beror på. Och då bor jag i en av Sveriges största städer där det finns en hel del MENA-folk på stan. Ser dessutom väldigt sällan svenska tjejer med araber, men det förekommer säkert i gettodelarna av stan men annars väldigt sällan.

Dock ser man vita killar jämt med asiatiska tjejer kring 20 års åldern och det är unga killar. Vad fan har ni emot svenska tjejer?

Antagligen försvenskade araber, på samma sätt som man ser irriterande blattifierade blondiner strula med araber
Citera
2011-12-01, 16:44
Bannlyst
Jag vet ingen svensk som är ihop med en arabisk tjej. Jag ser mest svenskar med gulingar från olika länder.

Alla har väl olika smak men jag tycker att kvinnor från mellanöstern oftast ser förjävliga ut jämfört med kvinnor från Europa eller Asien, jag knullar liksom hellre en kines än en kroknäsig turk. Dessutom är inte folk från mellanöstern särskilt smarta utan mest religiösa puckon så de är inte intressanta på något sätt alls.
Senast redigerad av SirWinston 2011-12-01 kl. 16:47.
Citera
2011-12-01, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SirWinston
Jag vet ingen svensk som är ihop med en arabisk tjej. Jag ser mest svenskar med gulingar från olika länder.

Alla har väl olika smak men jag tycker att kvinnor från mellanöstern oftast ser förjävliga ut jämfört med kvinnor från Europa eller Asien, jag knullar liksom hellre en kines än en kroknäsig turk. Dessutom är inte folk från mellanöstern särskilt smarta utan mest religiösa puckon så de är inte intressanta på något sätt alls.

Är alla svenska män pedofiler och älskar att åka ner till till Thailand för att knulla småbarn i smyg och komma undan med det ?

Givetvis har alla från mellanöstern krokiga näsor och alla är förstås religiösa som fan. Har du tänkt på vart ordet "Algorithm" kommer ifrån och från vilken världsdel den uppstod ? Kan det vara....en från mellanöstern tro ? Nej de är ju fan helt korkade allihopa, det måste vara en blekfet arier som är överlägsen...eller ?

EDIT: http://en.wikipedia.org/wiki/Mu%E1%B...4%81rizm%C4%AB
Senast redigerad av Lonex619 2011-12-01 kl. 18:35.
Citera
2011-12-01, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Är alla svenska män pedofiler och älskar att åka ner till till Thailand för att knulla småbarn i smyg och komma undan med det ?

Givetvis har alla från mellanöstern krokiga näsor och alla är förstås religiösa som fan. Har du tänkt på vart ordet "Algorithm" kommer ifrån och från vilken världsdel den uppstod ? Kan det vara....en från mellanöstern tro ? Nej de är ju fan helt korkade allihopa, det måste vara en blekfet arier som är överlägsen...eller ?

EDIT: http://en.wikipedia.org/wiki/Mu%E1%B...4%81rizm%C4%AB
Eh va? Vad fan börjar du snacka om pedofiler när jag skriver om utseende? Haha vilken dum jävel du måste vara.

Jag vet inte hur det ser ut där du bor men i stort sett alla kvinnor från mellanöstern där jag bor ser ut så här:

http://www.theodoresworld.net/pics/1...carfImage5.jpg

Som du märker skrev jag ''oftast'', det finns naturligtvis undantag men rent generellt tycker jag de ser sämre ut.

Du menar alltså att man inte får tycka att kvinnor från mellanöstern oftast är fula? De flesta män tycker ju det.

Jag har rätt att få ha vilken smak jag vill ha som du har rätt att tycka att dina kvinnor ser bäst ut. Jag tycker kvinnor från Europa, Asien och Sydamerika oftast är mycket snyggare än kvinnor från mellanöstern helt enkelt.
Citera
2011-12-01, 20:05
Medlem
lolitadreamins avatar
Alla har väl olika smak antar jag.
Jag tycker inte kvinnorna du har visat är speciellt
vackra, inte ens efter alla plastikoperationerna.
Japan och andra delar av Asien, har väldigt attraktiva,feminina,små och tysta kvinnor.
Sverige har väldigt väldigt vackra kvinnor. Om man tar en medel snygg kvinna
från Sverige till Italien så kommer dom tycka hon är jättevacker jämfört
med deras kvinnor, som ofta har långa näsor osv.
Och man kan exempelvis inte räkna antalet skönheter med hur många gånger
ett visst land vunnit Miss Universum osv. Att i dagens samhälle delta i fröken Sverige
och Miss Universum ser man väl lite som fult (tabu) här i Sverige?
Senast redigerad av lolitadreamin 2011-12-01 kl. 20:07.
Citera
2011-12-01, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lolitadreamin
Alla har väl olika smak antar jag.
Jag tycker inte kvinnorna du har visat är speciellt
vackra, inte ens efter alla plastikoperationerna.
Japan och andra delar av Asien, har väldigt attraktiva,feminina,små och tysta kvinnor.
Sverige har väldigt väldigt vackra kvinnor. Om man tar en medel snygg kvinna
från Sverige till Italien så kommer dom tycka hon är jättevacker jämfört
med deras kvinnor, som ofta har långa näsor osv.
Och man kan exempelvis inte räkna antalet skönheter med hur många gånger
ett visst land vunnit Miss Universum osv. Att i dagens samhälle delta i fröken Sverige
och Miss Universum ser man väl lite som fult (tabu) här i Sverige?
Håller med helt i det du skriver. Nordeuropeiska kvinnor ser generellt mycket bättre ut än de flesta kvinnor i mellanöstern och afrika.

Även de asiatiska kvinnorna ser lungt bättre ut än kvinnor från mellanöstern. Kvinnorna från mellanöstern har för fan en massa hår på ryggen och skit. Ser man en kvinna med mustasch och slöja vet man att det är en arab man har att göra med.
Citera
2011-12-01, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zahra83
Precis, alla svenska män vill ha svenska kvinnor, de män som nobbas av svenska kvinnor söker sig till asiatiska kvinnor.

Svenska kvinnor är ALLTID förstavalet bland män. Nordiska kvinnor ser solklart vackrast ut i hela världen.

Vad väljer män, turkiska kvinnor eller svenska kvinnor? Svenska kvinnor. Somaliska kvinnor eller svenska kvinnor? Svenska kvinnor.

Det är bara så.

Men gå och häng dig själv, ditt imbecilliska jävla patrask.

OnT: Har aldrig tänkt på att libaneser är uppstickande... Men det ligger säkert nån sanning i det!
Citera
2011-12-02, 01:11
Medlem
Har varit i Libanon flera gånger o, ojojoj! va sjuukt snygga vissa är där nere! Både kvinnor o män. Dom är inte bara 10poängare, dom är grekiska gudar! Det är något med propotionerna också, heelt perfekta! Man ser inte såna människor i Sverige.
Men faan va många fula det finns i Libanon också. Kusingiften i tusen generationer?? Blää...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in