• 1
  • 2
2011-11-16, 22:42
Bannlyst
Jag känner inte till många personligen men det finns en i min förra skola (stor skola) som var libanes och hon var i särklass den snyggaste tjejen på hela skolan. Jag har också sett länkar då och då till libanesiska tjejer och jag måste säga att jag tappar hakan varje gång.

många av dem har liknande drag som Nancy Ajram: kolla 00:32 och frammåt:
http://www.youtube.com/watch?v=LDrkU0rzFu8

fan vad jag skulle vilja vara i killens kläder som lyckades fånga hennes hjärta. kolla vilken tomte:
http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater

Till skillnad från svenska tjejer där jag vågar påstå att 9/10 tjejer har en topp när de är runt 18 år för att sedan förfalla helt när de kommer in i 20-års åldern. Men denna regel verkar gälla omvänt för libaneser, vad kan det bero på , kost, livsstil? ja, jag vet inte.

är det fler som har uppfattat detta?

Jag vill inte att denna tråd ska handla om invandrare så sverigedemokrater och annat skit undanbedes att hålla sig till sina grässliga trakter på I&I där de kan ryggdunka varandra.
Citera
2011-11-16, 22:47
Bannlyst
Ja de är överlag väldigt snygga!
Citera
2011-11-16, 23:01
Medlem
yeahgrrs avatar
jag har också reagerat på att just libanesiska tjejer kan vara jävligt vackra...
Citera
2011-11-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cantona1990
Jag känner inte till många personligen men det finns en i min förra skola (stor skola) som var libanes och hon var i särklass den snyggaste tjejen på hela skolan. Jag har också sett länkar då och då till libanesiska tjejer och jag måste säga att jag tappar hakan varje gång.

många av dem har liknande drag som Nancy Ajram: kolla 00:32 och frammåt:
http://www.youtube.com/watch?v=LDrkU0rzFu8

ser ut som yasmine från disneys alladin
Citera
2011-11-16, 23:06
Medlem
light zs avatar
Helt klart i min smak oxå...
Frågan måste ju igentligen vara, varför tycker vi inte våra fula svenska tjejer är snygga?
När folk från andra länder föredrar svenskor?
Citera
2011-11-16, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av light z
När folk från andra länder föredrar svenskor?

Stämmer detta verkligen? Japaner och ryssar borde vara de som föredras mest.
Citera
2011-11-16, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Napoleon-

vad baserar du det på?
Citera
2011-11-17, 00:25
Medlem
F.B.Dases avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av -Napoleon-

vad baserar du det på?

Förmodligen för mycket internetporr.

Annars håller jag med TS. Beirut lär vara ett coolt ställe. Det måste vara maten, alla som varit på libanesisk fest vet vad jag talar om.
Citera
2011-11-17, 00:32
Medlem
bara så du vet så är Nancy Ajram ett operationsfreak. Hon har kanske gjort 20 skönhetsoperationer om inte mer, men visst för övrigt så tycker jag också att libanesiska tjejer är fina!
Citera
2011-11-17, 00:39
Medlem
Här har du andra libanesiska kändisar som också är sexiga:
Haifa Wehbe
Elissa
carole samaha
darine hadchiti
Citera
2011-11-17, 01:43
Bannlyst
Eh va? Nordiska kvinnor är lungt snyggast i världen generellt och då är jag inte själv helt svensk men även jag vet om detta.

Idealet för kvinnor är att vara ljusa då ljushet är mest feminint.

Om du frågar män över hela världen om de föredrar libanesiska eller svenska kvinnor kommer lungt 9/10 av dem säga svenska kvinnor.

Om du frågar män i Sverige om de föredrar kvinnor från Libanon eller Sverige kommer alla svenska män säga svenska kvinnor och en majoritet av invandrarna skulle troligen också säga svenska kvinnor.
Citera
2011-11-17, 01:48
Medlem
Inte alla men det finns pärlor även i dom mörkaste vattnen, Tex min tjej som är halv-libanes och halv portoguise Hon är en riktig skönhet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in