Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2011-11-17, 05:19
  #73
Medlem
Jonny666s avatar
Delad vårdnad om du älskar ditt barn, jag skulle aldrig överge mitt barn pga. instabil mamma, nu är dock min stabil
Citera
2011-11-17, 06:43
  #74
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En okej pappa lämnar inte sitt barn - att överge ett barn innebär per definition att man inte är okej som förälder, utan tvärtom direkt olämplig.

Du säger att barnet är fäst vid dig, men du själv kan ju uppenbarligen inte ha några starkare känslor eller instinkter för barnet. Du tänker inte bara på att överge det för att slippa besvär, du tänker dessutom lämna det hos någon som du själv hävdar inte i alla delar är "det bästa". Lämnar man barnet i en sådan situation utan att själv finnas till hands ... då kan man inte ha mycket kärlek till övers för sitt barn.
Läs vad han skriver din idiot.

Han skriver att det är jobbigt att mamman bestämmer allt tack vare korrupt rättsröta i Sverige.
Han skrev inte att han inte har känslor för till sitt barn. Han skrev tråden för att han avväger att ge upp för att inte uppoffra sitt liv. Det har han all rätt till, att inte få sitt liv förstört.

Otippat att just du(micro113) av alla inte förstår. *Gäsp*. Du är ju kvinna och idiot i ett. Har inget övers för ditt provokativa trollande. Du borde slösa din tid på något vettigare.
Citera
2011-11-17, 09:21
  #75
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Min kompis är mer eller mindre en sån unge, tycker absolut inte du ska ge upp. Du lämnar ditt barn med en idiot som kommer sabba hans uppväxt. Skulle utan tvekan offra år för att se till så mitt barn fick en bra uppväxt.
Har själv delvis växt upp utan pappa från 9-10 års åldern och det suger verkligen att inte ha en pappa om man ska vara helt ärlig, fick dock en jävligt schysst styvfarsa men din unge kanske inte har samma tur
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback