2011-11-15, 18:34
Medlem
Tjenare mina kära smiskälskande flashbackare, jag håller just nu på att kolla igenom lite olika smisk sidor,och undrar ifall ni kan dela med er av några och motivera gärna varför ni tycker att de sidorna är bra Clare fonda verkar ha ganska bra material, dels så är tjejerna snygga och dels så får dom en helt lagom omgång
Citera
2011-11-24, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaxxiz
Tjenare mina kära smiskälskande flashbackare, jag håller just nu på att kolla igenom lite olika smisk sidor,och undrar ifall ni kan dela med er av några och motivera gärna varför ni tycker att de sidorna är bra Clare fonda verkar ha ganska bra material, dels så är tjejerna snygga och dels så får dom en helt lagom omgång

Leta istället efter en community som specifikt diskuterar din fetish, vet tyvärr ingen själv. Filmer finns på var och varannan sida.
Citera
2011-12-01, 20:48
Medlem
Sha R'Taes avatar
Goodspanking-serien är bättre än Fondas material enligt mig - hårdare omgångar (utan att bli brutalt) till tjejer som klarar av det. Far East Medias tidiga grejer var rätt bra.
Citera
2011-12-12, 20:45
Medlem
fenceteeths avatar
Jag personligen gillar girls boarding school, söta tjejer som får mycket smisk. + också för skoluniformer, vilket för mig är en turn-on. Har själv funderat på att ansöka dit...
Citera
2011-12-13, 19:44
Medlem
spankingtube.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här