2025-04-11, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XlAdZ
Ja precis den tråden och självklart skulle jag gjort det. Svaret är nej, eller typ. Beror på preparat egentligen. Men se det som en strömbrytare. Hjärnan märker underskott, skickar LH/FSH till testiklarna att göra testo. Överskott/utifrån inget LH/FSH enkelt förklarat. Du stänger av din egna produktion om du tillför androgener utifrån.

Ja precis. Alltså du vill deffa. Jag skulle rekommendera gör det natty men förstår ”peppen” och ”viljan/motivationen” blir starkare och är ju upp till dig. Lyssna inte på dårar som säger mängder av AAS. Du SKA börja lågt för att se hur du svarar. Alla svarar olika. Börja med 125mg/ew (Du gör 3-7mg själv om dagen själv så är mycket mer än egen produktion). Kör Testo Cyp istället för då kan du sticka 1ggr i veckan. Med 125mg/ew i 4 veckor för att sen öka till 250 om du klarar av dosen. 20-40mg Anavar från vecka 4. Kör i 20veckor. 2 veckor efter sista sticket, käka Nolvadex 20mg i 6 veckor och du ska förhoppningsvis behållt och återhämta dig fine. Räkna med 50-70% du behåller efter kuren.

Hushboard är en bra källa för info om just AAS också. Nej kan ej länka dit. Googla.

Stick ditt testo i skinkan eller låret eller axeln. Finns i nybörjartråden huret. Sterilt, noggrann och bra grejjer är prio.

Lycka till

Edit: inköpslistan är Testo cyp 5 vails, Nolvadex i mängder (PCT och om du får Gyno), Arimidex (om du får för mycket Östrogen så tar man det för att minska aromatiseringen). Grön nål (uppsug), Orange nålar (injektion) och 1ml pumpar.

Glöm för guds skull inte blodprov. Efter typ 6 veckor, kolla ditt testo, SHBG, LH/FSH och blodtryck. Anavar är rätt milt för levern så om du inte är alkis så behöver du inte ha med levervärden. Men kolesterol kan vara bra. Steroider binder med kolesterol enkelt förklarat så ditt goda kolesterol kan bli lågt och dåliga högt. Därför det är viktigt att vara nykter, hälsosam mat och träna på kur. Kolla sen samma sak efter PCT för att titta så ditt värde e normalt igen.
Tack så mycket för att du hjälper mig så mycket, trots att du inte rekommenderar mig att ta denna vägen! Visar stort hjärta från dig. Gör ingen bra av att nån påbörjar en kur utan att ha koll på hur det funkar.

Jag har länge tagit droger och hållit det på en bra nivå. Tanken är att göra detsamma med testo. Måste dock säga att jag är mycket mer rädd över kurandet kontra mitt drogbruk. Tycker bieffekterna verkar både vanligare och läskigare med testo, speciellt om man inte läser på.

Planerar inte att påbörja kuren nu på direkten. På nån månad borde jag kunna få rätt bra koll på vad som är rätt väg att gå.

Borde jag inte ta blodprover även innan kuren? För att ha några mätvärden att jämföra med?

Jag bor i ett land där det inte är säkert att läkarna vet vad de ska kolla efter. Men det räcker med det du hade med i ditt inlägg eller?

Jag har ett dåligt hjärta och diabetes. Är detta nån oro? Puls och blodtryck tycks ha blivit bättre efter en kortare träningsperiod. Kan även vara pga nedtrappning av clozapin, en medicin jag ska sluta med.

Tack för du hjälper mig med detta. Annars hade jag bara hoppat på en kur på 40mg anavar. Trodde det skulle vara mildt, med tanke på hur så många som rekommenderar den som första kur.

Kommer nog inte gå på mer än 40mg anavar då det verkar som det är nåt tak där? 40mg tas upp av kroppen lika bra som 80mg, iallafall under sublingual administration?:
https://youtu.be/nllSs7x6cUI?si=5r_acIu3rsFmYHEV

Enligt videon ovan verkar anavar under tungan några timmar innan gymmet vara optimalt för bra prestation på gymmet?

Vilka YouTube-kanaler rekommenderar du? Har sett massor av killen ovan, men borde nog kolla om och ta anteckningar och fråga er på Flashback om.

Vad är skillnaden mellan testo cyp och testo e då?

Förövrigt, hur påverkar en kur hur man känner sig på och utanför gymmet? Känns det riktigt jävla mycket mer gött på gymmet? Har man ökat träningssug? Kan man enkelt klara av två helkroppspass om dagen? Hur känner man sig på jobbet?

Tack för inköpslistan, men du glömde att skriva ner anavar
Senast redigerad av testoteste 2025-04-11 kl. 13:30.
Citera
2025-04-11, 13:48
Medlem
XlAdZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testoteste
Tack så mycket för att du hjälper mig så mycket, trots att du inte rekommenderar mig att ta denna vägen! Visar stort hjärta från dig. Gör ingen bra av att nån påbörjar en kur utan att ha koll på hur det funkar.

Jag har länge tagit droger och hållit det på en bra nivå. Tanken är att göra detsamma med testo. Måste dock säga att jag är mycket mer rädd över kurandet kontra mitt drogbruk. Tycker bieffekterna verkar både vanligare och läskigare med testo, speciellt om man inte läser på.

Planerar inte att påbörja kuren nu på direkten. På nån månad borde jag kunna få rätt bra koll på vad som är rätt väg att gå.

Borde jag inte ta blodprover även innan kuren? För att ha några mätvärden att jämföra med?

Jag bor i ett land där det inte är säkert att läkarna vet vad de ska kolla efter. Men det räcker med det du hade med i ditt inlägg eller?

Jag har ett dåligt hjärta och diabetes. Är detta nån oro? Puls och blodtryck tycks ha blivit bättre efter en kortare träningsperiod. Kan även vara pga nedtrappning av clozapin, en medicin jag ska sluta med.

Tack för du hjälper mig med detta. Annars hade jag bara hoppat på en kur på 40mg anavar. Trodde det skulle vara mildt, med tanke på hur så många som rekommenderar den som första kur.

Kommer nog inte gå på mer än 40mg anavar då det verkar som det är nåt tak där? 40mg tas upp av kroppen lika bra som 80mg, iallafall under sublingual administration?:

Enligt videon ovan verkar anavar under tungan några timmar innan gymmet vara optimalt för bra prestation på gymmet?

Vilka YouTube-kanaler rekommenderar du? Har sett massor av killen ovan, men borde nog kolla om och ta anteckningar och fråga er på Flashback om.

Förövrigt, hur påverkar en kur hur man känner sig på och utanför gymmet? Känns det riktigt jävla mycket mer gött på gymmet? Har man ökat träningssug? Kan man enkelt klara av två helkroppspass om dagen? Hur känner man sig på jobbet?

Ja det är att föredra att ta prov innan så du vet din "baseline" till efter PCT. Ja hjärtproblem är ju lite dåligt men det som är dåligt med AAS egentligen är blodtrycket. Om ditt blodtryck inte ökar, då kommer du inte skada dig mer. Var försiktig men AAS är mildare än många andra droger du säkert tagit. Ingen har dött av 2000mg testo på en gång, de kommer knappt märka det om man råkar skjuta in det en gång i låret. 2000g heroin däremot.

Cyp är några dagar längre halveringstid. En tumregel är om man ska göra det enkelt. E pinnar du e5d, cyp ew. oftare om man behöver på respektive. Men tanken med de esterna är e5d eller ew. Testo och framförallt när dina androgena receptorer börjar bli riktigt upptagna kommer du få en redig ego-boost. Du kommer känna dig mer "alpha" om det är rätt ord. En otrolig känsla.

Ja 40mg Anavar är mer än nog. 20-40mg rekommenderar jag med en stabil bas av testo. Ådrig, bra fettförbränning och ökad styrka. Se snygg ut knark e Anavar, jag älskar Anavar med Testo tidigare när man körde kurer. Svälj ba pillret varje morgon. De där är bara min/maxa saker. Få i dig anavar på morgonen o kör.

Ja Ja allt som har med feedbackloopen med ditt testo SKA kollas. LH/FSH, SHBG och Testo. Utöver kan man kolla kolesterol, hälsa på pumpen och levern osv. Men för att se din baseline och om du är återställd efter PCT är det de viktigaste
Senast redigerad av XlAdZ 2025-04-11 kl. 13:53.
Citera
2025-04-11, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XlAdZ
Ja det är att föredra att ta prov innan så du vet din "baseline" till efter PCT. Ja hjärtproblem är ju lite dåligt men det som är dåligt med AAS egentligen är blodtrycket. Om ditt blodtryck inte ökar, då kommer du inte skada dig mer. Var försiktig men AAS är mildare än många andra droger du säkert tagit. Ingen har dött av 2000mg testo på en gång, de kommer knappt märka det om man råkar skjuta in det en gång i låret. 2000g heroin däremot.

Cyp är några dagar längre halveringstid. En tumregel är om man ska göra det enkelt. E pinnar du e5d, cyp ew. oftare om man behöver på respektive. Men tanken med de esterna är e5d eller ew. Testo och framförallt när dina androgena receptorer börjar bli riktigt upptagna kommer du få en redig ego-boost. Du kommer känna dig mer "alpha" om det är rätt ord. En otrolig känsla.

Ja 40mg Anavar är mer än nog. 20-40mg rekommenderar jag med en stabil bas av testo. Ådrig, bra fettförbränning och ökad styrka. Se snygg ut knark e Anavar, jag älskar Anavar med Testo tidigare när man körde kurer. Svälj ba pillret varje morgon. De där är bara min/maxa saker. Få i dig anavar på morgonen o kör.

Ja Ja allt som har med feedbackloopen med ditt testo SKA kollas. LH/FSH, SHBG och Testo. Utöver kan man kolla kolesterol, hälsa på pumpen och levern osv. Men för att se din baseline och om du är återställd efter PCT är det de viktigaste
Kommer anhöriga att se att man är på fuffens om man kör en sån här lång och rejäl kur? Vill inte riktigt att nån ska få reda på det…

Börjar nästan från noll, med 30kg övervikt.

Planerar att träna så ofta det går och hålla en strikt kost.

Kommer under kuren att vara på amfetamin och heroin. Vet att opiater är kasst för testosteronnivåerna, men jag blastar så hårt att det inte spelar nån större roll va?
Citera
2025-04-11, 14:55
Medlem
Citat:
Kommer anhöriga att se att man är på fuffens om man kör en sån här lång och rejäl kur? Vill inte riktigt att nån ska få reda på det…

Kommer under kuren att vara på amfetamin och heroin. Vet att opiater är kasst för testosteronnivåerna, men jag blastar så hårt att det inte spelar nån större roll va?

Dåligt hjärta, diabetes, 30kg övervikt plus missbruk av heroin och amfetamin. Nu vill du kasta in lite aas in i mixen också? Har du en dödslängtan?
Det är bara din missbrukarhjärna dom ta genvägar till mer muskler och den borde du inte lyssna på alls!
Citera
2025-04-11, 15:08
Medlem
Citat:

Förlåt men du är bra dum i huvudet om du tror att Testo och anavar är farligare än amfetamin 😂 amfetamin är det värsta du kan ta. Dessutom hjärtproblem och diabetes herregud. Kommer ju gå åt helvete för dig oavsett om du börjar kurar eller ej.
Citera
2025-04-11, 16:21
Medlem
XlAdZs avatar
Citat:

Så du ska alltså bruka tjack och heroin samtidigt du tar AAS? Utsätta kroppen för ännu mera stress? Nae du. Sluta med knarket om du ska bygga kropp.
Citera
2025-04-11, 16:49
Medlem
Epimaness avatar
Citat:

Opiater är dåligt för din egna testosteronproduktion men på kur så är ju just det ingen faktor. Någon annan får flika in ifall det stör på andra sätt, inget jag studerat.

Alltså varför kommer du vara på både amfetamin och heroin? Både uppåt och nedåt och steroider på det. Vad fan din kropp skall vara ditt tempel, vad är det där?

Gå till en dietist istället och fixa en duktig personlig tränare, så skall du se att du får fason på det fundamentala. Ja du verkar inte ha ordning på dina grejer. Senare när du ordnat upp det där så har du en grund att stå på att gå vidare med.
Citera
2025-04-12, 16:36
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Opiater är dåligt för din egna testosteronproduktion men på kur så är ju just det ingen faktor. Någon annan får flika in ifall det stör på andra sätt, inget jag studerat.

Alltså varför kommer du vara på både amfetamin och heroin? Både uppåt och nedåt och steroider på det. Vad fan din kropp skall vara ditt tempel, vad är det där?

Gå till en dietist istället och fixa en duktig personlig tränare, så skall du se att du får fason på det fundamentala. Ja du verkar inte ha ordning på dina grejer. Senare när du ordnat upp det där så har du en grund att stå på att gå vidare med.

AAS är tillräckligt potent för att ge påtagliga resultat även för personer som går på narkotiskt analgetikum, orala AAS påfrestar organen betydligt mer än opiater. Förövrigt instämmer jag med råden du gav.
Citera
2025-05-19, 20:29
Medlem
Kör trt ca 125 mg/vecka. Lade till Anavar 10 mg för ca 10 dagar sedan. Undrar hur man skall känna för att veta om det är riktiga grejer. Lite mer pump och ev lite högre puls. Funderar på att gå upp till 20 mg på träningsdagar vilket är ca varannan dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in