Citat:
Tack så mycket för att du hjälper mig så mycket, trots att du inte rekommenderar mig att ta denna vägen! Visar stort hjärta från dig. Gör ingen bra av att nån påbörjar en kur utan att ha koll på hur det funkar.
Ja precis den tråden och självklart skulle jag gjort det. Svaret är nej, eller typ. Beror på preparat egentligen. Men se det som en strömbrytare. Hjärnan märker underskott, skickar LH/FSH till testiklarna att göra testo. Överskott/utifrån inget LH/FSH enkelt förklarat. Du stänger av din egna produktion om du tillför androgener utifrån.
Ja precis. Alltså du vill deffa. Jag skulle rekommendera gör det natty men förstår ”peppen” och ”viljan/motivationen” blir starkare och är ju upp till dig. Lyssna inte på dårar som säger mängder av AAS. Du SKA börja lågt för att se hur du svarar. Alla svarar olika. Börja med 125mg/ew (Du gör 3-7mg själv om dagen själv så är mycket mer än egen produktion). Kör Testo Cyp istället för då kan du sticka 1ggr i veckan. Med 125mg/ew i 4 veckor för att sen öka till 250 om du klarar av dosen. 20-40mg Anavar från vecka 4. Kör i 20veckor. 2 veckor efter sista sticket, käka Nolvadex 20mg i 6 veckor och du ska förhoppningsvis behållt och återhämta dig fine. Räkna med 50-70% du behåller efter kuren.
Hushboard är en bra källa för info om just AAS också. Nej kan ej länka dit. Googla.
Stick ditt testo i skinkan eller låret eller axeln. Finns i nybörjartråden huret. Sterilt, noggrann och bra grejjer är prio.
Lycka till
Edit: inköpslistan är Testo cyp 5 vails, Nolvadex i mängder (PCT och om du får Gyno), Arimidex (om du får för mycket Östrogen så tar man det för att minska aromatiseringen). Grön nål (uppsug), Orange nålar (injektion) och 1ml pumpar.
Glöm för guds skull inte blodprov. Efter typ 6 veckor, kolla ditt testo, SHBG, LH/FSH och blodtryck. Anavar är rätt milt för levern så om du inte är alkis så behöver du inte ha med levervärden. Men kolesterol kan vara bra. Steroider binder med kolesterol enkelt förklarat så ditt goda kolesterol kan bli lågt och dåliga högt. Därför det är viktigt att vara nykter, hälsosam mat och träna på kur. Kolla sen samma sak efter PCT för att titta så ditt värde e normalt igen.
Ja precis. Alltså du vill deffa. Jag skulle rekommendera gör det natty men förstår ”peppen” och ”viljan/motivationen” blir starkare och är ju upp till dig. Lyssna inte på dårar som säger mängder av AAS. Du SKA börja lågt för att se hur du svarar. Alla svarar olika. Börja med 125mg/ew (Du gör 3-7mg själv om dagen själv så är mycket mer än egen produktion). Kör Testo Cyp istället för då kan du sticka 1ggr i veckan. Med 125mg/ew i 4 veckor för att sen öka till 250 om du klarar av dosen. 20-40mg Anavar från vecka 4. Kör i 20veckor. 2 veckor efter sista sticket, käka Nolvadex 20mg i 6 veckor och du ska förhoppningsvis behållt och återhämta dig fine. Räkna med 50-70% du behåller efter kuren.
Hushboard är en bra källa för info om just AAS också. Nej kan ej länka dit. Googla.
Stick ditt testo i skinkan eller låret eller axeln. Finns i nybörjartråden huret. Sterilt, noggrann och bra grejjer är prio.
Lycka till
Edit: inköpslistan är Testo cyp 5 vails, Nolvadex i mängder (PCT och om du får Gyno), Arimidex (om du får för mycket Östrogen så tar man det för att minska aromatiseringen). Grön nål (uppsug), Orange nålar (injektion) och 1ml pumpar.
Glöm för guds skull inte blodprov. Efter typ 6 veckor, kolla ditt testo, SHBG, LH/FSH och blodtryck. Anavar är rätt milt för levern så om du inte är alkis så behöver du inte ha med levervärden. Men kolesterol kan vara bra. Steroider binder med kolesterol enkelt förklarat så ditt goda kolesterol kan bli lågt och dåliga högt. Därför det är viktigt att vara nykter, hälsosam mat och träna på kur. Kolla sen samma sak efter PCT för att titta så ditt värde e normalt igen.
Jag har länge tagit droger och hållit det på en bra nivå. Tanken är att göra detsamma med testo. Måste dock säga att jag är mycket mer rädd över kurandet kontra mitt drogbruk. Tycker bieffekterna verkar både vanligare och läskigare med testo, speciellt om man inte läser på.
Planerar inte att påbörja kuren nu på direkten. På nån månad borde jag kunna få rätt bra koll på vad som är rätt väg att gå.
Borde jag inte ta blodprover även innan kuren? För att ha några mätvärden att jämföra med?
Jag bor i ett land där det inte är säkert att läkarna vet vad de ska kolla efter. Men det räcker med det du hade med i ditt inlägg eller?
Jag har ett dåligt hjärta och diabetes. Är detta nån oro? Puls och blodtryck tycks ha blivit bättre efter en kortare träningsperiod. Kan även vara pga nedtrappning av clozapin, en medicin jag ska sluta med.
Tack för du hjälper mig med detta. Annars hade jag bara hoppat på en kur på 40mg anavar. Trodde det skulle vara mildt, med tanke på hur så många som rekommenderar den som första kur.
Kommer nog inte gå på mer än 40mg anavar då det verkar som det är nåt tak där? 40mg tas upp av kroppen lika bra som 80mg, iallafall under sublingual administration?:
https://youtu.be/nllSs7x6cUI?si=5r_acIu3rsFmYHEV
Enligt videon ovan verkar anavar under tungan några timmar innan gymmet vara optimalt för bra prestation på gymmet?
Vilka YouTube-kanaler rekommenderar du? Har sett massor av killen ovan, men borde nog kolla om och ta anteckningar och fråga er på Flashback om.
Vad är skillnaden mellan testo cyp och testo e då?
Förövrigt, hur påverkar en kur hur man känner sig på och utanför gymmet? Känns det riktigt jävla mycket mer gött på gymmet? Har man ökat träningssug? Kan man enkelt klara av två helkroppspass om dagen? Hur känner man sig på jobbet?
Tack för inköpslistan, men du glömde att skriva ner anavar

Senast redigerad av testoteste 2025-04-11 kl. 13:30.
Senast redigerad av testoteste 2025-04-11 kl. 13:30.