Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-14, 03:00
  #1
Moderator
Arne.Ankas avatar
Ska köpa mikro, använder mikro'n för att bl.a värma grytor, hamburgerbröd och ibland frysmat som bl.a småpizzor.
Är de värt att satsa på en mikro med grill eller?
/Arne.Anka
Citera
2011-11-14, 03:09
  #2
Medlem
porterpottys avatar
ja fan, skulle också vilja ha en micro med grill.
Citera
2011-11-14, 03:16
  #3
Medlem
wearcapeflys avatar
Jag köpte en micro med grill för några år sedan. Jag har aldrig använt grillfunktionen.

Där blir det nej. Skräddaren säger nej.
Citera
2011-11-14, 03:29
  #4
Medlem
Bockstensmannens avatar
Jag har en med grillfunktion som används ganska flitigt. Om du är en person som gillar mat och matlagning är det ett bra komplement till det lilla köket. Perfekt att slänga in ett par varma mackor eller liknande om man inte orkar dra igång ugnen mitt i natten eller så.
Citera
2011-11-14, 04:22
  #5
Medlem
Denoms avatar
Om du inte vet hur ugnen fungerar, köp en micro med grillfunktion.
Citera
2011-11-14, 11:24
  #6
Medlem
klybans avatar
Jag kör alltid pommes och liknande i micron med grill.
Går snabbare och minst lika bra.
Dock så är gränsen 2 portioner, sen blir den snabbt sämre.

Jag kommer alltid ha grill i mina microungnar, ett bra komplement till vanlig ugn.
Citera
2011-11-14, 12:20
  #7
Medlem
Har en micro med både grill- och crispfunktion, som jag är väldigt nöjd med. Tillagar bl.a paj, pommes, hamburgare och korv i den. Mycket mat blir godare när den värms på crispplattan istället för på en tallrik.
Citera
2015-09-06, 16:02
  #8
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Har en micro med både grill- och crispfunktion, som jag är väldigt nöjd med. Tillagar bl.a paj, pommes, hamburgare och korv i den. Mycket mat blir godare när den värms på crispplattan istället för på en tallrik.

Bump så in i helvete.

Jag har blivit tilldelad en sån här micro med crispplatta och grejer, men hur fungerar det att tillaga typ rotfrukter på den? Blir det likt en ugn?
Citera
2017-02-26, 02:48
  #9
Medlem
fregorans avatar
två månader sedan köpte jag hos elgiganten deras dyrast fristående mikrovågsugn Samsung för 2500 kr och är nöjd med det och det är bra köp tycker jag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback