2011-11-27, 13:15
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
Menar bara att femtonårsdagen agerade startskott. Det är egentligen först detta år som jag tvingats slåss oftare och oftare, eftersom våra lokala förmågar anser sig ha rätt att både "cutta" och "knulla alla svennars mammor", och någon måste ju för Fan sätta dem på plats. Jag är i vanliga fall ganska restriktiv, och undviker gärna slagsmål om möjligt, men vissa folkgrupper klarar inte av simpelt resonemang...
Man ska givetvis inte generalisera, jag är ju svensk fast med utländsk bakgrund = blatte. Men som tur finns det invandrare som är kapabla till att resonera istället för att knyta nävarna och påbörja ett slagsmål direkt.
Jag förstår hur du menar, ibland så är det helt rättfärdigat att slå någon. Jag är FÖR våld i vissa sammanhang, det kan tyckas ganska motsägelsefullt. Men men.
Citera
2011-11-27, 20:45
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Gerhard
Era naiva smygrasister. Så långt det går att spåra min släkt så är jag Svensk, trotts det har jag skrikit mindre smickrande ord till lärarinnor i mina yngre år. Inte lackade läraren ur och sopa på mig då!

Det borde han tydligen gjort med tanke på vilken kärring du är idag... Vad tuff du måste varit då...! Tror dock inte du är svensk - du uttrycker dig som en babbe...

När skall folk lära sig att många ungdomar har mist ALL respekt för lärare och äldre - samtal biter inte på dessa småligister - det är hårda tag som gäller!
Citera
2011-11-27, 20:50
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamfuel
Det är väll allmänt känt att dem utanför gallret också har grava problem annars skulle man inte behöva den formen av kontroll över andra människor. Man samlar bottenslasket på anstalterna.

Precis som batikhäxor, flator som inte kan få egna barn så istället väljer man att ta ut det på omvärlden.

Haha - din djävla fjolla...! Du tror säkert att man kan samtala sig fram till ett lugn på en anstalt och/eller fängelse...? Tror du att man kan frammana ett lugn när bestick, stolar och bord flyger genom luften? Du är säkerligen en besviken och bitter vänstermänniska som bär palestinasjal...!

Besök ett fängelse och/eller anstalt och se på vilket klientel som sitter där - det är verkligen mäsnskligt avfall som i många fall INTE ens har existensberättigande... De borde helt enkelt avrättas!

Läraren i detta aktuella fall gjorde helt rätt - han borde fått medalj... Synd bara att han inte spöade skiten ur ungdjäveln!
Citera
2012-03-26, 19:13
Medlem
JudiskHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Att aga borde inte vara förbjudet, får man sig en örfil så lär man sig som barn. Lyder inte hunden slår man till den lite lätt utan att skada. Varför skulle man inte kunna göra det på barn?

För att det finns en stor skillnad mellan människor och djur, dock så borde ju apor klassas som djur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in