Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-10, 20:14
  #1
Medlem
Bestämt mig för att köpa ett Playstation 3.
Jag var inne på Game Stop i Jönköping och frågade om Playstation 3 (den tjocka) var bakåtkompatibel.
Tydligen var det bara den med 60gig som var det och de säljer bara den med 80gig.

Om det nu stämmer så undrar jag ifall det finns någon mod eller något som gör att jag kan spela gamla Playstation-spel på konsolen?
Citera
2011-11-10, 20:43
  #2
Medlem
Trist att dom har tagit bort det från dom nyare maskinerna. Själv har jag en gammal så jag kan fortfarande spela dom flesta spelen från PSOne och PS2. I helgen så köpte jag till och med ett gammalt PS2-spel. Du kan ju få köpa min om du är beredd på att betala ett hutöst pris. Ska vi säga 10lax och en god middag?
Citera
2011-11-10, 20:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Trist att dom har tagit bort det från dom nyare maskinerna. Själv har jag en gammal så jag kan fortfarande spela dom flesta spelen från PSOne och PS2. I helgen så köpte jag till och med ett gammalt PS2-spel. Du kan ju få köpa min om du är beredd på att betala ett hutöst pris. Ska vi säga 10lax och en god middag?

Okej 10 lax är inte så farligt.
Jag kan slänga med 2 abborrar och färdiglagat ifrån findus.
Deal?
Citera
2011-11-10, 21:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silentsoldier
Okej 10 lax är inte så farligt.
Jag kan slänga med 2 abborrar och färdiglagat ifrån findus.
Deal?

Haha, jag tror att du missuppfattade mitt erbjudande lite
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback