• 3
  • 4
2011-11-19, 03:47
Medlem
Hittills har det bara postats helt vanliga standard-musar i denna trd. Jag har sett en hel del genom ren d jag r tjej. Det som dremot r ovanligt r streckmusar p vuxna kvinnor. Det ses mest p barn...och i porrens fantasivrld. Mste vara jobbigt fr en heterosexuell kille att upptcka att han inte tnder p det kvinnliga knsorganet. Blir ltt s om man tittar p porr fr mycket antar jag. Om jag hade sett p mer porr n p nakna mn IRL s skulle jag nog ocks utveckla en besvikelse. Jag skulle tycka att alla som hade normalstora penisar sg ut som smpojkar mellan benen.
Citera
2011-11-19, 15:17
Medlem
cunnalingus.s avatar
M.M.K. i all din politiska korrekthet tycker jag att det r DU som terger en felaktig bild av kvinnoknet! Jttemnga har faktiskt streckfittor! Hur politiskt korrekt r det att kalla dem fr barnfittor liksom..

Jag frstr inte var denna myt kommer ifrn, att det bara r streckfittor i porr. Hade det varit det s hade jag tyckt att det hade gett en mer realistisk bild av hur en fitta ser ut eftersom de flesta jag varit med har just haft en streckfitta, till min besvikelse. Jag brjade titta p porr frn en relativt tidig lder och dr har det alltid varit blygdlppar fr hela slanten, s nr jag brjade ligga tyckte jag att de flesta hade ganska intetsgande (streck-) fittor.

G in p valfri porrkanal p exempelvis TubeGalore s fr du se en hel del blygdlppar, vldigt f har faktiskt en streckfitta! Dremot inte sagt att retuschering inte frekommer inom porr, men det kan du nog mer rkna med om du lser ex Playboy eller nn annan valfri silikontidning dr fokus inte ligger p just kvinnoknet utan mer p utvik. Men sna tidningar r numera mer eller mindre ute ur tiden.
Citera
2011-11-19, 17:38
Medlem
lalauries avatar
Nr jag (jag r tjej) r med andra tjejer s r det otroligt avtndande om de r ofrscha dr nere, men det handlar mer om hygien och lukt. Fast jag har varit med om ngra utseendemssigt ofrscha fittor, t ex en med massor av ringar. Inget man vill slicka :/
Citera
2011-11-19, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cunnalingus.
M.M.K. i all din politiska korrekthet tycker jag att det r DU som terger en felaktig bild av kvinnoknet! Jttemnga har faktiskt streckfittor! Hur politiskt korrekt r det att kalla dem fr barnfittor liksom..

Jag frstr inte var denna myt kommer ifrn, att det bara r streckfittor i porr. Hade det varit det s hade jag tyckt att det hade gett en mer realistisk bild av hur en fitta ser ut eftersom de flesta jag varit med har just haft en streckfitta, till min besvikelse. Jag brjade titta p porr frn en relativt tidig lder och dr har det alltid varit blygdlppar fr hela slanten, s nr jag brjade ligga tyckte jag att de flesta hade ganska intetsgande (streck-) fittor.

G in p valfri porrkanal p exempelvis TubeGalore s fr du se en hel del blygdlppar, vldigt f har faktiskt en streckfitta! Dremot inte sagt att retuschering inte frekommer inom porr, men det kan du nog mer rkna med om du lser ex Playboy eller nn annan valfri silikontidning dr fokus inte ligger p just kvinnoknet utan mer p utvik. Men sna tidningar r numera mer eller mindre ute ur tiden.

Jag r inte speciellt PK faktiskt. Jag antar ocks att man kan dra grnsen vad man anser vara en streckfitta olika. Jag tnker frst och frmst p dr delar av blygdlpparna r frminskade rent kirurgiskt och d ser det vldigt barnsligt ut. Sen finns det de med naturlig mus som inte har s "ktt", men det ser nd inte ut som ett barns...eller ung tonring.
Citera
2011-11-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lalaurie
Nr jag (jag r tjej) r med andra tjejer s r det otroligt avtndande om de r ofrscha dr nere, men det handlar mer om hygien och lukt. Fast jag har varit med om ngra utseendemssigt ofrscha fittor, t ex en med massor av ringar. Inget man vill slicka :/

Ringar!?!? Som piercing eller?
Citera
2011-11-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Hur ofta r fittan ful d? Ni killar som har haft sex med fler n 10 st tjejer. Hur mnga av de har haft en ful fitta?

Inte ngon vad jag kan minnas.
Citera
2011-11-19, 22:21
Medlem
Limitless.s avatar
Jag bryr mig inte nmnvrt eftersom jag aldrig i helvete skulle f fr mig att slicka en oknd bruds fetta. Vem vet vilken kongo-neger som varit dr och kulturberikat?

Vidriga jvlar.
Citera
2011-11-20, 16:28
Medlem
VidrigaAnletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limitless.
Jag bryr mig inte nmnvrt eftersom jag aldrig i helvete skulle f fr mig att slicka en oknd bruds fetta. Vem vet vilken kongo-neger som varit dr och kulturberikat?

Vidriga jvlar.

Eller s gr man sig sker p vad det r fr kvinna innan man ens gr ett nrmande.
Har hon haft samlag med ngot som ovan nmnt s r det bye bye.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in