Citat:
Ursprungligen postat av cunnalingus.
M.M.K. i all din politiska korrekthet tycker jag att det r DU som terger en felaktig bild av kvinnoknet! Jttemnga har faktiskt streckfittor! Hur politiskt korrekt r det att kalla dem fr barnfittor liksom..
Jag frstr inte var denna myt kommer ifrn, att det bara r streckfittor i porr. Hade det varit det s hade jag tyckt att det hade gett en mer realistisk bild av hur en fitta ser ut eftersom de flesta jag varit med har just haft en streckfitta, till min besvikelse. Jag brjade titta p porr frn en relativt tidig lder och dr har det alltid varit blygdlppar fr hela slanten, s nr jag brjade ligga tyckte jag att de flesta hade ganska intetsgande (streck-) fittor.
G in p valfri porrkanal p exempelvis TubeGalore s fr du se en hel del blygdlppar, vldigt f har faktiskt en streckfitta! Dremot inte sagt att retuschering inte frekommer inom porr, men det kan du nog mer rkna med om du lser ex Playboy eller nn annan valfri silikontidning dr fokus inte ligger p just kvinnoknet utan mer p utvik. Men sna tidningar r numera mer eller mindre ute ur tiden.
Jag r inte speciellt PK faktiskt. Jag antar ocks att man kan dra grnsen vad man anser vara en streckfitta olika. Jag tnker frst och frmst p dr delar av blygdlpparna r frminskade rent kirurgiskt och d ser det vldigt barnsligt ut. Sen finns det de med naturlig mus som inte har s "ktt", men det ser nd inte ut som ett barns...eller ung tonring.