2011-11-17, 22:37
Medlem
Alla gillar vi olika.
Personligen s fredrar jag ett par strre inre lppar och tycker att streckfittor r rtt osexigt fr det mesta. Symmetri och frg spelar ocks in.
Citera
2011-11-17, 22:49
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Klart fittor kan vara fula. Lika sant som att kvinnorna kan tycka illa om vissa kukar. Vad r det du inte frstr?

Om en fitta har vrtor, variga sr eller ngon form av missbildning s kan man antagligen sga att den r ful. Men s lnge vi diskuterar vanliga ( fr det r faktiskt vanligt att t ex de inre blygdlpparna kan hnga ut) fittor s har jag svrt att sga att ngon r ful.

Dremot kan jag pst att helrakade musar r osexiga - rent av avtndande - eftersom de ser s patetiska ut i sin avsaknad av det attribut som visar att det r en mogen kvinnas kn. Men fula? Nej.
Citera
2011-11-17, 22:55
Medlem
Tiberius.s avatar
Undvik all oral kontakt med hennes defekta vagina och lt istllet din pulserande penis erstta dina missbeltna gon och din lapande tunga...

Fr som bekant s saknar penis gon och er gemensamma erotiska samvaro kan sedan fullbordas p ett vederbrligt vis...

/ Tiberius
Senast redigerad av Tiberius. 2011-11-17 kl. 23:22.
Citera
2011-11-18, 04:46
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Det ser du vl? Stora kttiga inre lppar som hnger lngt ut

Med andra ord, ett monster.

Det dr var ju rets verdrift. Om de verkligen hade hngt ordentligt utanfr s hade jag frsttt fr det kan se ganska oestetiskt ut precis som en streckfitta. Men den p filmen sg ju helt vanlig ut.

Ont: r fittan s hemsk s att man blir avtnd s r man ju inte attraherad av personen och d r det ju bara att lta bli att ha sex om man knner fr det. Vad r problemet liksom...
Citera
2011-11-18, 07:24
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det dr var ju rets verdrift. Om de verkligen hade hngt ordentligt utanfr s hade jag frsttt fr det kan se ganska oestetiskt ut precis som en streckfitta. Men den p filmen sg ju helt vanlig ut.

Ont: r fittan s hemsk s att man blir avtnd s r man ju inte attraherad av personen och d r det ju bara att lta bli att ha sex om man knner fr det. Vad r problemet liksom...
Ja men d borde det finnas en mellan sak mellan strckfitta och en s kttig som hon hade.
Citera
2011-11-18, 10:25
Bannlyst
Ja du TS du fr nog allt frklara vad du anser r fult frst.
Av alla fittor jag sett genom ret r det la bara 1 som jag direkt skulle klassa som "ful" men den sg jag p en video frn ngon mondo trd och det var en enormt kttig variant som man kunda gmma basketbollar i
Citera
2011-11-18, 10:42
Medlem
haha drog hem en brud fr ett tag sedan som tyckte sjlv att hon hade en ful fitta, drfr jag inte fick slicka
Citera
2011-11-18, 11:52
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Men tjejer som har strre inre bygdlppar n yttre r vl ganska stor procent nd? Jag menar att risken (chansen?) att f hem en sdan tjej inte r s liten. Ska man d sga nej till sex varje gng man drar hem en sdan tjej?

Jag frstr inte problemet. Snygg kille och jag hade inte ens tnkt p hur kuken ser ut, utan glatt sugit och varit glad att han ville ha mig...
Citera
2011-11-18, 15:04
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokningdodar
Hur ser en ful fitta ut d?

En sn hr kttig/flikig fitta r ful enligt mig.

Denna r inte heller nn favorit.

Tycker det r finare och sexigare med strama lppar, n lppar som pminner mer om grdagens rostbiff. Skulle jag g ner p en tjej och hon visar sig se ut s mellan benen s skulle jag nog komma av mig lite. Tyvrr skulle hon nog mrka min tveksamhet.
Citera
2011-11-18, 15:13
Medlem
r0starNs avatar
Man ska inte dmma fittan efter ansiktet
Citera
2011-11-18, 17:49
Medlem
felias avatar
Jag har aldrig ens tnkt tanken att en fitta kan var ful. Lite som att anmrka p tallrikens mnster nr man blir bjuden p middag.
Citera
2011-11-18, 18:46
Medlem
TheKickss avatar
Hur ofta r fittan ful d? Ni killar som har haft sex med fler n 10 st tjejer. Hur mnga av de har haft en ful fitta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in