Jag skulle aldrig i hela mitt liv lita på en våg med precisionen 0,01g som kostade under 300kr, åtminstone inte om det var väldigt potenta droger. Jag har inte ens lunnat lita på mina vågar som vägt 0.1 och som kostat 3-400.
Vill du ha en billig våg så kolla på dealextreme(.com?), annars skulle jag tippa på clas ohlsson eller något liknande, men det blir dock aldrig billigare än dealextreme.
Jag skulle aldrig i hela mitt liv lita på en våg med precisionen 0,01g som kostade under 300kr, åtminstone inte om det var väldigt potenta droger. Jag har inte ens lunnat lita på mina vågar som vägt 0.1 och som kostat 3-400.
Vill du ha en billig våg så kolla på dealextreme(.com?), annars skulle jag tippa på clas ohlsson eller något liknande, men det blir dock aldrig billigare än dealextreme.
Dödsknark ja.
Tittade runt på clas ohlsons hemsida men hittade ingen våg som väger så lågt. Måste köpa det i affären eftersom att jag fortfarande bor hemma, iofs kanske jag har möjlighet att skicka till en väns adress... Men helst inte
Se bara till att det är en våg som går att kalibrera och skaffa en vågvikt (50-500g) att göra det med. Sen har du en precisionsvåg tills den dag den helt slutar fungera.
Jag hittade en skit bra våg på Tradera som hade precision på 0,01g och vägde upp till 200g för bara 150 kronor. Har även kontroll vägt med diverse saker så att den stämmer bra. Man kan också kalibrera den med en vikt.
Senast redigerad av Nergath 2011-11-10 kl. 11:48.
Beställ från Everyonedoesit.com så kan du passa på att handla lite annorlunda papper eller någon pipa också. Grymt snabb frakt för att vara från utlandet.