Citat:
Ursprungligen postat av Svizzera
Njut av betald dansstund istllet fr att tjafsa. Och passar det inte, gr det faktiskt att ska annat jobb!
Det vore dremot en annan femma om det handlade om att klubba ihjl slungar, bergsbestigning eller ngonting annat totalt opassande.
Det hr handlar delvis om att f igng folk lite och dels om bygga upp en team-anda. Jobbar du p ett stlle dr det tjafsas en hel del och stmningen ligger p bottenniv?
Fast nu gr ju inte mitt jobb ut p att dansa - hade det varit det jag ville jobba med s hade jag bytt jobb till ett dr jag fr dansa jmt.
Vem avgr vad som r opassande?
Team-andan r extremt bra som den r - vi stller upp fr varandra till 100 procent. Och roligt har vi ocks vet ingen annan som har ett jobb dr det skrattas s mycket som p mitt
Anledningen till att jag startade trden r att jag r tillrckligt gammal & har tillrckligt med sjlvinsikt, fr att sjlv avgra vad jag vill gra. Dansa gr jag nr & hur JAG vill och p MINA villkor.
Arbetet skter jag p det stt arbetsgivaren har rtt att frvnta sig & mer drtill. Anser drfr inte att denne har rtt att krva att jag ska dansa p arbetstid.