• 1
  • 2
2011-11-07, 19:28
Medlem
Har en dos på 5g Geranamine men begriper mig inte riktigt på detta. Dosen är i pulver form och tänkt att användas för extra ork och mer energi i min träning.

Tränar gym 4-5 dagar i veckan + innebandy 1-3 dagar i veckan.

Nu till frågorna.
1: hur kan jag lätt mäta upp en dos på 30milligram utan en våg?
2: Är det dåligt att springa när man använder detta preparat? har hört att de kan förstora hjärtat och dylikt.
3: Måste man ta det via "snortning" eller kan man ta det oralt? alltså tex med vatten eller dylikt.
4: Och vad bör man inte göra när man har tagit Geranamine, tex inte dricka sprit eller dylika saker.

Frågar detta eftersom jag köpte min dos på gym grossisten och personen i kassan bad mig läsa om preparatet på deras hemsida. Men nu är det så att dem har tagit bort det ifrån deras hemsida. Och jag har inte tid/tillfälle att ta mig till Affären (gym grossisten) på ett bra tag.

Super tacksam för svar! mvh
Citera
2011-11-07, 19:59
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alleballe93
Har en dos på 5g Geranamine men begriper mig inte riktigt på detta. Dosen är i pulver form och tänkt att användas för extra ork och mer energi i min träning.

Tränar gym 4-5 dagar i veckan + innebandy 1-3 dagar i veckan.

Nu till frågorna.
1: hur kan jag lätt mäta upp en dos på 30milligram utan en våg?
2: Är det dåligt att springa när man använder detta preparat? har hört att de kan förstora hjärtat och dylikt.
3: Måste man ta det via "snortning" eller kan man ta det oralt? alltså tex med vatten eller dylikt.
4: Och vad bör man inte göra när man har tagit Geranamine, tex inte dricka sprit eller dylika saker.

Frågar detta eftersom jag köpte min dos på gym grossisten och personen i kassan bad mig läsa om preparatet på deras hemsida. Men nu är det så att dem har tagit bort det ifrån deras hemsida. Och jag har inte tid/tillfälle att ta mig till Affären (gym grossisten) på ett bra tag.

Super tacksam för svar! mvh

1. Det kan du inte, densiteten varierar för mycket, du kan alltid uppskatta genom diverse metoder, men det är inget jag rekommenderar då felmarginalen är betydande.

2. Nej, det orsakar inte hjärtförstorning. Däremot upplever en del att hjärtat rusar vilket både kan vara obehagligt och farligt.

3. Det går alldeles utmärkt att ta oralt.

4. Inga direkta varningar där, men du bör nog undvika andra centralstimulenter. DMAA ger en del väldigt obehagliga krascher.
Citera
2011-11-07, 20:58
Medlem
Jag tog en potatisskalare och använda den som en liten skopa, ta bara lite på toppen.
Känner du inte av något så ta bara mer nästa gång.
Jag la det i ett shotglas med vatten, smakar maskros som fan :P
Citera
2011-11-07, 22:51
Medlem
Tack så mycket för era svar, uppskattas väldigt mycket!
Citera
2011-11-07, 22:56
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
4. Inga direkta varningar där, men du bör nog undvika andra centralstimulenter. DMAA ger en del väldigt obehagliga krascher.
PWO:s brukar ju innehålla både koffein och dmaa. Jag brukar själv kombinera båda. Tvivlar på att det är någon fara.
Citera
2011-11-07, 23:42
Medlem
så man kan kombinera detta med andra tillskott för bättre/mer effekt?
Citera
2011-11-07, 23:57
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
så man kan kombinera detta med andra tillskott för bättre/mer effekt?
Jag brukar då göra det iaf och jag har aldrig märkt av några negativa effekter pga det.
Citera
2011-11-08, 17:59
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
PWO:s brukar ju innehålla både koffein och dmaa. Jag brukar själv kombinera båda. Tvivlar på att det är någon fara.

Personligen skulle jag inte vilja blanda två olika droger, speciellt inte en som man lätt kraschar på. Jag har i och för sig inte en sådan stor drogvana, men det är min åsikt.
Citera
2011-11-09, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Personligen skulle jag inte vilja blanda två olika droger, speciellt inte en som man lätt kraschar på. Jag har i och för sig inte en sådan stor drogvana, men det är min åsikt.

Vad menar du med " som man lätt krashar på "?
Citera
2011-11-09, 11:33
Medlem
Citat:
Vad menar du med " som man lätt krashar på "?

Att man blir trött/slö efter gympasset efter man tagit en pwo.
Citera
2011-11-09, 13:52
Medlem
När köpte du geranamine 1,3 dimethylamylamine och vad kostade den? Jag hittar inte den på gymgrossistens hemsida.
Citera
2011-11-09, 15:12
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
När köpte du geranamine 1,3 dimethylamylamine och vad kostade den? Jag hittar inte den på gymgrossistens hemsida.

Förmodligen får du leta lite djupare på internet eftersom DMAA är lite för hardcore för att gymgrossisten ska sälja det som en produkt. Däremot så finns det i en del av de PWO:s som innehåller DMAA, t.ex jack3d, vilket jag brukade käka på bakfyllan förut. DMAA är alltså inte olagligt men det är extremt svårdoserat eftersom man ska ta så små mängder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in