Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-06, 11:13
Medlem
Jag ska sälja min dator och undrar hur jag ska bära mig åt för att slippa radera fil för fil? Finns det något smidigt sätt att få bort allt utan att Windows 7 följer med på kuppen?

Ber om ursäkt då det säkerligen redan finns en tråd för det här, men jag vet inte vad jag ska söka på så i såna fall kan väl någon länka den.
Citera
2011-11-06, 11:27
Medlem
sommarlovs avatar
Ladda ner, installera, kör Ccleaner, klicka i alla rutor, klart!
Citera
2011-11-06, 11:29
Medlem
Tack så jättemycket!
Citera
2011-11-06, 12:41
Medlem
TorrentLovers avatar
CCleaner får inte bort personlig information såsom sparade bilder och dokument. Det bästa skulle vara att formatera den helt och hållet.
Citera
2011-11-06, 12:56
Medlem
salxars avatar
Installera Eraser, starta datorn i felsäkert läge, kör programmet som administratör, radera mina dokument och allting

Borde väl fungera?
Citera
2011-11-06, 13:07
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Tror nog att det snabbaste för dig är att formatera och slänga in Windows på nytt faktiskt.
Citera
2011-11-06, 14:46
Medlem
Nu har jag kört CCleaner i några timmar och det är väl positivt att den raderar all personligt material. Men den tar inte bort program och dylikt.

Till svar till er andra så undrar jag om det verkligen är vettigt att formatera den då jag inte har operativsystem på skiva. Det är liksom orginalet som följde med datorn helt enkelt, och då går det väl inte att göra så hur som helst? För formaterar jag datorn försvinner ju operativsystemet right?
Citera
2011-11-06, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TamGet
Nu har jag kört CCleaner i några timmar och det är väl positivt att den raderar all personligt material. Men den tar inte bort program och dylikt.

Till svar till er andra så undrar jag om det verkligen är vettigt att formatera den då jag inte har operativsystem på skiva. Det är liksom orginalet som följde med datorn helt enkelt, och då går det väl inte att göra så hur som helst? För formaterar jag datorn försvinner ju operativsystemet right?

om w7 var installerat när du köpte datorn i affären då borde där finnas någon recovery grej på datorn så att du kan återgå till fabriksläge

mvh
t
Citera
2011-11-06, 15:39
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TamGet

Radera alla filer med Eraser bara...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in