2011-11-06, 11:13
Medlem
Jag ska slja min dator och undrar hur jag ska bra mig t fr att slippa radera fil fr fil? Finns det ngot smidigt stt att f bort allt utan att Windows 7 fljer med p kuppen?

Ber om urskt d det skerligen redan finns en trd fr det hr, men jag vet inte vad jag ska ska p s i sna fall kan vl ngon lnka den.
Citera
2011-11-06, 11:27
Medlem
sommarlovs avatar
Ladda ner, installera, kr Ccleaner, klicka i alla rutor, klart!
Citera
2011-11-06, 11:29
Medlem
Tack s jttemycket!
Citera
2011-11-06, 12:41
Medlem
TorrentLovers avatar
CCleaner fr inte bort personlig information ssom sparade bilder och dokument. Det bsta skulle vara att formatera den helt och hllet.
Citera
2011-11-06, 12:56
Medlem
salxars avatar
Installera Eraser, starta datorn i felskert lge, kr programmet som administratr, radera mina dokument och allting

Borde vl fungera?
Citera
2011-11-06, 13:07
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Tror nog att det snabbaste fr dig r att formatera och slnga in Windows p nytt faktiskt.
Citera
2011-11-06, 14:46
Medlem
Nu har jag krt CCleaner i ngra timmar och det r vl positivt att den raderar all personligt material. Men den tar inte bort program och dylikt.

Till svar till er andra s undrar jag om det verkligen r vettigt att formatera den d jag inte har operativsystem p skiva. Det r liksom orginalet som fljde med datorn helt enkelt, och d gr det vl inte att gra s hur som helst? Fr formaterar jag datorn frsvinner ju operativsystemet right?
Citera
2011-11-06, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TamGet
Nu har jag krt CCleaner i ngra timmar och det r vl positivt att den raderar all personligt material. Men den tar inte bort program och dylikt.

Till svar till er andra s undrar jag om det verkligen r vettigt att formatera den d jag inte har operativsystem p skiva. Det r liksom orginalet som fljde med datorn helt enkelt, och d gr det vl inte att gra s hur som helst? Fr formaterar jag datorn frsvinner ju operativsystemet right?

om w7 var installerat nr du kpte datorn i affren d borde dr finnas ngon recovery grej p datorn s att du kan terg till fabrikslge

mvh
t
Citera
2011-11-06, 15:39
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TamGet

Radera alla filer med Eraser bara...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in