2011-11-06, 10:16
Medlem
Funderar på att byta min iphone 4 mot en mini pro men hur pass bra är exchange stödet, flera kalendrar samt multipla mail konton? Eventuellt 2 st exchange konton (jobb och privat) då jag troligtvis sätter upp en egen server för att dela kalendrar osv.

Den ska användas mot jobbets exchange server med sync av kalender och e-post samt mot 4 privata mail konton utöver det så behöver jag kunna köra minst 2 st kalendrar 3 om man räknar med jobbet (jobb, privat samt 1 delad med familjen) gärna med bra struktur.
Självklart så syncas allt OTA så att säga då jag inte har tillgång till dator när jag är ute på fältet och jobbar.
Hur funkar det att spara, öppna bilagor i mail tex pdf och word dokument fullt stöd för det eller?

Går det att använda minin som en renodlad jobbtelefon eller ska jag leta annat?

Många frågor jag vet men förhoppningsvis så kan någon svara på dom.
Citera
2011-11-06, 10:49
Medlem
Såvitt jag vet ska väl de mesta funka. Jag anser mest att Minin (trots tangentbordet) är för liten för att ha som arbetstelefon. Men resten ska den klara, kan hända att du får hämta ett och annat program från Market.
Citera
2011-11-06, 10:53
Medlem
Har haft min i 2 år nu och jag tror personligen att du kommer bli besviken om du byter från iPhone4 till Mini Pro.
Anledningen är defintivt inte operativsystemet eller stöden. Den kommer fixa allting du vill att den ska göra, och de flesta gångerna mycket bättre än din iPhone.... MEN prestandan är dålig, den är seg och trög...

Satsa på någon annan Androidlur, även om denna är liten och smidig... Men inte värt det i slutet eftersom den är så pass seg som den är. Tyvärr!
Citera
2011-11-06, 11:17
Medlem
unleash82s avatar
Denna tråden måste vara ett dåligt skämt, jävlar vad besviken du kommer att bli om du by ter, helt seriöst.
Citera
2011-11-06, 19:37
Medlem
InternetTrolls avatar
Sälj din iPhone 4. Är den i bra skick lär den ju kosta mer begagnad än vad en Xperia mini pro kostar ny....

Du får pengar över. Du får en ny Xperia mini pro. Win win, bortsett från att du får leva med en märkbart sämre mobil istället. Men men.... Den är iallafall liten
Senast redigerad av InternetTroll 2011-11-06 kl. 19:40.
Citera
2011-11-07, 18:05
Medlem
Zvis avatar
Dåligt byte..
Citera
2011-11-07, 21:10
Medlem
svettipungs avatar
Om du menar den nya minin tror jag inte du blir så jätte besviken. Men det finns ju en stor risk för detta.
Citera
2011-11-08, 02:49
Medlem
linkuss avatar
Gör det INTE, du kommer att bli så besviken. Du får leta efter en sämre telefon än Xperian!
Citera
2011-11-08, 18:44
Medlem
X_surfers avatar
Sälj den på blocket eller så istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in