2011-11-07, 22:14
Medlem
RangBiskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Vore ju bra om pappa statsministern som släpper in allt drägg i landet, vart lite mångkulturellt upplyst..
Men var ju tråkigt om det verkar röra sig om en etnisk svensk..

Det är precis sådana här typer utav uttalanden som får mig att nästan skratta ihjäl mig.. Du blir glad när du ser invandrare begå brott för att då får du lite belägg för dina fördomar.. Kära kenty så är sanningen så att svenskar också begår brott.
Citera
2011-11-07, 22:16
Medlem
Ironisk hur hela Flashback klagar över att när ER blir misshandlad så uppmärksammas det mer av polisen och media, medan man själva ser till att tråden om det hamnar på toppen av Heta Ämnen.

OnT: Hade varit kul att höra var Fredrik har att säga om saken, nu när detta verkar hända var och varannan helg.
Citera
2011-11-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbacck
Ironisk hur hela Flashback klagar över att när ER blir misshandlad så uppmärksammas det mer av polisen och media, medan man själva ser till att tråden om det hamnar på toppen av Heta Ämnen.

OnT: Hade varit kul att höra var Fredrik har att säga om saken, nu när detta verkar hända var och varannan helg.

Min uppfattning lutar nog snarare åt hållet att en majoritet snarare är positiva till att pojken fått lite smörj och sprungit gråtandes till vakterna?
Citera
2011-11-07, 22:37
Medlem
Kapitano-Hooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Nu fattar jag inte vad du skriver.. Hursomhelst har Aftonhoran tagit bort storyn nu.. För att de fattar att Erik är problemet eller för att Fredde tystat dem?

Jaså, http://www.aftonlognen.se/nyheter/article13892547.ab funkar iaf till storyn. Så sluta svamla.
Senast redigerad av Kapitano-Hook 2011-11-07 kl. 22:58.
Citera
2011-11-07, 22:39
Medlem
croxzs avatar
Spela väll ingen roll om GM är invandrare eller etniskt svenskt. I vilket fall som helst så förtjänar ER det då han beter sig som en fitta åt olika människor. Synd för honom själv att han lever i en drömvärld där han tycker sina Säpo vakter är otroligt coolt att ha med sig men utan dem så skulle grabben vara död vid det här laget. Dessutom är han blind om han inte inser att en stor del av hans kompiskrets består av vänner som endast är med honom pga vad hans farsa sysslar med till vardags.

Visst, jag håller med till en viss del att ER och hans familj behöver en smäll från verkligheten för att se vilket samhälle hans farsa skapat och motsättningarna som finns eftersom de bott i sin fina villa i ett lugnt område i Täby och nu Östermalm. I detta läge är jag dock bara glad att någon smällde till honom. He had it comin'. Hycklare.
Citera
2011-11-07, 22:40
Medlem
saltpastills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelspårig
Allvarligt talat. Nu har jag inte läst hela tråden, men många tycker att det är "rätt åt honom", och att det är absurt att extra polisinsatser tillkallas. Ja, vad fan tror ni? Det är väl klart att det blir på detta sätt när statsministerns son hamnar i slagsmål, oavsett vem som startade det. Han har helt klart en större hotbild än gemene svensson, vad är det ni inte förstår med det?

Även om man inte gillar Reinfeldts politik så ska väl inte hans son bli utsatt för våld?
Och som sagt, jag har inte läst tråden. Kanske Erik var grabben var den som startade bråket, men det drar självklart på större polisinsatser än om någon annan blir misshandlad. Han har helt enkelt en mycket större hotbild mot sig än vad gemene svensk man har, är det någonting ni har svårt att förstå?

Jaha? Berätta gärna varför? Gick valet fel, eller?
Jag kan säga att jag inte röstade på Moderaterna, men det är ändå fel.

Jag kunde ha tänkt mig att rösta på moderatoerna, men röstade tyvärr inte över huvudtaget pga strul med ambasaden i det landet jag bor =( Oavsett får man väl fiska fram "Erik" som en medie-hora då!? Om han nu är så känd, så borde man väl kanske jämställas med ungarna till kungen, och dom har ju synts i media i ALLA år.. Så fram med snorungen så vi vet vem han är. Sen blir det nog inte så mycket krogspringarna och festen för han framöver
Citera
2011-11-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fagzor
Någon som vill sammanfatta allt?
Absolut, tryck på sök knappen, välj därefter "Detta ämne" och sök på "Sammanfattning".

Såvitt jag förstått det finns det fortfarande inga direkta fakta som pekar till vem GM#1&#2 är. Den som det spekuleras mest om i tråden var ju inte ens där (enligt andra i tråden).

Spekulationer om att knubbisen från telia-reklamen och statsminister-sonen skulle vara i två rivaliserande gäng låter även det befängt. Än mer när det påstås att det ena gänget 'backas av säpo'.
Citera
2011-11-07, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willbew
Absolut, tryck på sök knappen, välj därefter "Detta ämne" och sök på "Sammanfattning".

Såvitt jag förstått det finns det fortfarande inga direkta fakta som pekar till vem GM#1&#2 är. Den som det spekuleras mest om i tråden var ju inte ens där (enligt andra i tråden).

Spekulationer om att knubbisen från telia-reklamen och statsminister-sonen skulle vara i två rivaliserande gäng låter även det befängt. Än mer när det påstås att det ena gänget 'backas av säpo'.
Nja, Sebastian Nilsson verkar ju alla säga att det är som är GM. Max däremot var kanske inte där..
Citera
2011-11-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Nja, Sebastian Nilsson verkar ju alla säga att det är som är GM. Max däremot var kanske inte där..
Sebastian var väll enligt utsago han som fick smaka på 'rutan'? (hela råttan grejen)
Och Max var väll inte ens där?
Det var väll ändå Sebastians gäng (eller vänskapskrets, spekuleras där med) som skulle möta upp Jr's 'gäng' för slagsmål vid svampen?
Citera
2011-11-07, 23:03
Bannlyst
Max Kotro var andra personen som greps och är nu släppt.. Kanske redan tagits upp men vem vet!
Citera
2011-11-07, 23:04
Medlem
croxzs avatar
om man nu bestämt träff, varför plockar man svampen av alla ställen? Varje helg står det polisbilar där och det är ju ett jävla liv?

Men jag förstår, erik vill ju ha någonstans att springa när det visar sig att han i själva verket är en mes när hans säpo vakter inte befinner sig i närheten.

ELOGE till GM!
Citera
2011-11-07, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moderexcess
Tycker nog att hela familjen R bör omhändertas och placeras i LVU-hem. Det är faktiskt inte bara pojken E som är ett sk bokstavsbarn. Hela djävla familjen är ju för fan bara bokstäver. Betänk att även herrn i huset är avkomma till en negroid cirkusdiriktör som framlevde sina dagar på en loppcirkus. För övrigt är väl kärringen i familjen ett sk judepsyko och betraktas såsom så ute i Täby. Herreguuud vilken familj!

Men för övrigt bör väl hela svenska folket placeras på LVU-hem med tanke på att de på demokratiskt vis röstat fram pajazzosen och pajazzofamiljen att representera dem.

Så egentligen ingen ont om tattarna och tattarfamiljen men desto mer om de sk pajazzoVikingarna!!!! Svenskar måste väl ändå vara det mest enfaldiga folk som beträtt denna moder jord!

Nej visst det är bättre med en sossestyrd regering där man propagerar för arbetarens rättigheter i samhället , medans man själv har en lön på 140 papp i månaden samtidigt som man får gratisboende och bostadsbidrag.

Ont: Någon mer som sett det max kontro skrivit på sin fb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in