2011-11-06, 11:07
Bannlyst
"Jag vill gärna påpeka att de som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer."

Fredrik Reinfeldt om att sd får stryk. Själv tycker jag inte att nån ska ha stryk, men tyckte lixom citatet kanske passade.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/borg-och-bildt-till-sd-faste_5319029.svd
Citera
2011-11-06, 11:07
Medlem
inavladlivscoahs avatar
Förslagsvis gör Jan Björklund och Anton Abele gemensam sak här i kampen mot våld och allmän slapphet. Jan Björklund kan säga till Erik att han måste skärpa sig, med ett Björklundiskt fastställande av faktum så behöver inga vidare åtgärder tas. J.B har på 5 sekunder identifiera felet, påtalat det och löst det.
Anton Abele kan sedan fortsätta arbeta för slå in öppna dörrar och hålla tal på stureplan där han berättar om sensationen att han är emot våld. Jo, det är en kontroversiell fråga - det är knappast så att det råder konsensus hos folket. Eller?
Citera
2011-11-06, 11:08
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaytanis
Jag ska sätta mig och gå igenom alla fastigheter.

Bespara dig det meningslösa jobbet. Klart att ungjävlar slåss även på Östermalm men några horder av kringdrivande knivbeväpnade araber och negrer som jävlas med allt och alla hittar du inte här. Inte som bor i krokarna i alla fall.
Citera
2011-11-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooltRomersktNamn
Sosse har inget med vad man röstar på att göra. Det är mer en attityd, hur man är, ungefär som fjortis. Hassebanan är en sosse. Du också.

OnT, hur lång tid ska det ta innan vi får reda på vem GM är? Flashback har ju helt tappat stinget.
Tack för upplysningen, hade ingen aning om det. Så alla som inte är borgerliga är sossar? Du få gärna utveckla i ett PM eller något, vore intressant eftersom jag tydligen missat en mycket intressant 'folkgrupp'.

"Kollar man på GMs brottshistorik så är det inte alls omöjligt." skriver Skogspromenad, jag antar att han vet vem GM är, och får gärna tillgodose oss den informationen.
Citera
2011-11-06, 11:09
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooltRomersktNamn
Sosse har inget med vad man röstar på att göra. Det är mer en attityd, hur man är, ungefär som fjortis. Hassebanan är en sosse. Du också.

OnT, hur lång tid ska det ta innan vi får reda på vem GM är? Flashback har ju helt tappat stinget.

Kanske dyker upp i den andra tråden, då det verkar vara lite mer fart där. https://www.flashback.org/t1706337
Citera
2011-11-06, 11:11
Medlem
Fylleannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Nog verkar det som att äpplet råkade hamna långt från päronträdet? Men alltid lika roligt när den nya adelns ungar får möta verkligheten.
http://www.nationell.nu/2011/02/12/erik-reinfeldt-i-brak-javla-blatte

Enligt vittnesförhöret ska Erik Reinfeldt ha kallat den ene brodern för ”blatte”!

Kanske dags för pappa Reinfeldt att upplysa lille Erik om negerblodet som flyter i hans ådror...
Citera
2011-11-06, 11:11
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Ett kok stryk gör nog bara statsministerns son gott. Frågan är bara hur paret Reinfeldts själva kommer att hantera den här situationen inom hemmets fyra väggar? Jag misstänker nämligen att sonen kommer att få smaka på pappas bälte Grabben är 16 år och dricker redan alkohol...då kan man även fråga sig vem det är som försett pojken med alkohol? Kan det vara statsministern själv tro?
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2011-11-06 kl. 11:22.
Citera
2011-11-06, 11:12
Medlem
Fyfan vad bra!! Jag har längtat efter att få höra det här ända sen i fredags!
Jag har nämligen lite inside information här. I fredags kväll var erik på en fest.
Han var i allmänhet uppkäftig, bad folk att kolla ner i marken för att hävda sig.
Såklart så hade han sin hop av polare (10-15 pers) bakom sig. Tillslut säger en kille emot
Och Erik blir arg (var ju han som är alfahanen right?). Det blir småtjaffsigt och Erik och hans kompisar börjar puttas mot den här killen och hans ungefär 5 kompisar. Kan också tilägga att en vodkaflaska
Kastades. Folk blir utskickade från festen och ute på Gatan bildas en ring runt Erik med hans halvmåne av kompisar och den här killen som sa emot. Erik och hans kompisar skriker förnedrande saker emot han och härmar Ondskan och börjar skrika råtta i kör.
Sen är det oklart vad som hände men en kille som försökte avstyra bråket blev nersparkad av c:ā 5 av Eriks kompisar. 5vs1 vad i helvete?! När han låg ner till och med.

Själv tycker jag det är förnedrande att statsministerns sin beter sig som en förortsgangster!
Juste, var lille brorsan som berättade och var där jag är över 18 höhöhö
Citera
2011-11-06, 11:14
Medlem
Smegmas avatar
Jag tror nog att Reinfeldts lillpajk förtjänade ett par bitchslapps. En annan fråga är vad i helvete Statsministerns sextonåriga snorvalp gör på Sture mitt i natten? Har inte Statsminister Reinfeldt koll på sina slynglar?

Citera
2011-11-06, 11:14
Medlem
Shaytaniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Värsta scoopet va? skit samma. Varför handlar så många bilder om heroin? http://www.google.se/search?hl=sv&sugexp=kjrmc&cp=7&gs_id=q&xhr=t&q=eri k+reinfeldt&safe=off&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_ gc.r_pw.,cf.osb&biw=1360&bih=659&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

smutskastning

Smutskastning eller inte. Att det ser ut så här är det inget någon bryr sig om. Det är normal kommunistisk retorik eller kort sagt politisk extremism.

Man får inte förglömma Palmehatet som grodde i Sverige under 70-80-talet. ( det fanns en ganska god grund till det) Hade det funnits internet på den tiden där man kunde optimera sökmotorerna för att få fram sitt sjuka budskap då så hade det nog sett ännu värre ut. Psykiskt sjuka människor kommer alltid att finnas. Vi andra får leva med att det ser ut så. Politik är den smutsigaste av alla branscher och drar till sig de mest avskyvärda avarterna av galningar. Sen psykvården nedmonterats går de på samma gator som du och jag.
Senast redigerad av Shaytanis 2011-11-06 kl. 11:20.
Citera
2011-11-06, 11:17
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppparn
Fyfan vad bra!! Jag har längtat efter att få höra det här ända sen i fredags!
Jag har nämligen lite inside information här. I fredags kväll var erik på en fest.
Han var i allmänhet uppkäftig, bad folk att kolla ner i marken för att hävda sig.
Såklart så hade han sin hop av polare (10-15 pers) bakom sig. Tillslut säger en kille emot
Och Erik blir arg (var ju han som är alfahanen right?). Det blir småtjaffsigt och Erik och hans kompisar börjar puttas mot den här killen och hans ungefär 5 kompisar. Kan också tilägga att en vodkaflaska
Kastades. Folk blir utskickade från festen och ute på Gatan bildas en ring runt Erik med hans halvmåne av kompisar och den här killen som sa emot. Erik och hans kompisar skriker förnedrande saker emot han och härmar Ondskan och börjar skrika råtta i kör.
Sen är det oklart vad som hände men en kille som försökte avstyra bråket blev nersparkad av c:ā 5 av Eriks kompisar. 5vs1 vad i helvete?! När han låg ner till och med.

Själv tycker jag det är förnedrande att statsministerns sin beter sig som en förortsgangster!
Juste, var lille brorsan som berättade och var där jag är över 18 höhöhö

Mycket intressant, kan du berätta lite mer om Erik och hans vänner? Är denna gangsterstil något Erik hållit på med länge?
Citera
2011-11-06, 11:17
Medlem
SingleStars avatar
FR tyckte att SD:are fick skylla sig själva när de blev påhoppade för att de hade gett sig in i politiken. Så FR:s son får alltså skylla sig själv för han var inne i stan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in