2004-12-26, 19:13
Medlem
phils avatar
Hej

Jag undrar hur man går ner i vikt i ansiktet och får ett mer trimmat utseende.
Jag väger 67 kg och är 172 lång.

Jag spelar fotboll och får min mesta träning därifrån. Men nu på vintern tränar man ju inte lika mycket.

Det jag vill är att "tappa" kilo i ansiktet och få ett mer slimmat utseende.
Är det jogging/löpning som gäller då?
Ska man äta något specielt? Och akta sig för andra saker?
Citera
2004-12-26, 19:19
Avslutad
haha lustig rubrik.
så går det inte att göra, träna hela kroppen så försvinner det i ansiktet också.
Citera
2004-12-26, 19:21
Bannlyst
Som du säkert vet så fungerar inte sk "punktförbränning". Så det är en helt slimmad kropp som gäller för att bli av med fett i ansiktet.

Men jag ser i det närmaste utmärglad uti övrigt och ändå får jag dubbelhaka när jag håller hvuudet i vissa vinklar så det är inte säkert det går att göra något åt...
Citera
2004-12-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phil
Hej

Jag undrar hur man går ner i vikt i ansiktet och får ett mer trimmat utseende.
Jag väger 67 kg och är 172 lång.

Jag spelar fotboll och får min mesta träning därifrån. Men nu på vintern tränar man ju inte lika mycket.

Det jag vill är att "tappa" kilo i ansiktet och få ett mer slimmat utseende.
Är det jogging/löpning som gäller då?
Ska man äta något specielt? Och akta sig för andra saker?

Punktförbrännig går ej, men samtidigt är ansiktet ett av de första ställen som det verkligen syns att du förlorar fett på...
M a O är det bara att förbränna tills du tycker att ansiktet ser bra ut, borde inte ta så lång tid eller mycket fett ifrån resten av kroppen.
Citera
2004-12-26, 20:47
Medlem
phils avatar
tack för svaren. vid vilken träning bränner man mest fett?
och vid vilken träning tränar man hela kroppen bäst?
Citera
2004-12-26, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phil
tack för svaren. vid vilken träning bränner man mest fett?

Inget att rekomendera, men intensiv förbränning i ca 15min så fort du vaknat, utan intag av föda...
Citera
2004-12-26, 21:58
Medlem
mikkkes avatar
När du vaknar på morgonen drar du en lina affe och går ut och går 3 timmar. Sen på kvällen bastar du ytterliggare i 2-3 timmar så kommer du gå ner i ansiktet Nej skämt åt sido. Se över kosten lite och promenera ibland lite på morgonen så borde det bli bra
Citera
2004-12-26, 22:00
Medlem
mikkkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aminoo
Inget att rekomendera, men intensiv förbränning i ca 15min så fort du vaknat, utan intag av föda...

Intensiv direkt när man vaknat låter inte speciellt bra. Dock en promenad på 1 timme men vem orkar springa direkt när man vaknat på tom mage? :thumbsdow
Citera
2004-12-26, 22:09
Medlem
Perriss avatar
Om det är dubbelhaka som är problemet så kan det väl vara så att den följer med i generna. Även jag är smal som en sparris men likförbannat har jag en liten dubbelhaka när jag håller huvudet neråt. En operation torde vara lösningen på det problemet. För andra åkommor rekommenderar även jag knark.

/perris
Citera
2004-12-26, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikkke
Intensiv direkt när man vaknat låter inte speciellt bra. Dock en promenad på 1 timme men vem orkar springa direkt när man vaknat på tom mage? :thumbsdow

Svårt o läsa eller? Han frågade vad som var mest effektivt...
Själv brände jag 20min intensivt på trappmaskin vila och sen 15 min intensivt varenda torsdag morgon i 2 månader, fungerade suuuper.
Återigen, inget jag rekomenderar...
Citera
2004-12-26, 23:58
Medlem
H.E.L.s avatar
köp 2 g tjack o ta liiiite liiiite på morgonen sen liiite liiite vid lunch. Motionera mycket. Ät vegetariskt.

Tjack tar bort hungerkänslan´o 2 g räcker länge.

Annars e effedrin bra. Vätskedrivande och även uppiggande.
Citera
2004-12-27, 00:23
Medlem
Lulle_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikkke

effe + koffein + protein drink. Då orkar man gå 60min på morgonen innan frukost jag lovar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in