2004-12-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle_88
effe + koffein + protein drink. Då orkar man gå 60min på morgonen innan frukost jag lovar.

Vad är det med er pundare igentligen? Är det ingen som kan träna utan att punda eller? va alla ska fuska...

Sry om detta låter som en attack, det är det inte, bara undrar om det finns någon på Fb, som faktist kan träna utan att använda diverse medel...
Citera
2004-12-27, 00:55
Avslutad
aminoo vilket av följande prepp var Knark?
Citera
2004-12-27, 03:03
Medlem
mikkkes avatar
Citat:
effe + koffein + protein drink. Då orkar man gå 60min på morgonen innan frukost jag lovar.

En protein är faktiskt något på tum mage
Citera
2004-12-27, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
aminoo vilket av följande prepp var Knark?

Sa inte att nåt var knark, däremot kallade jag effe användare för pundare...
Citera
2004-12-27, 13:21
Medlem
heartagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aminoo
Sa inte att nåt var knark, däremot kallade jag effe användare för pundare...

Även om jag inte använder något själv vill jag faktiskt försvara dem som gör det. Jäkligt onödigt att komma med påhopp. Det är upp till var och en vad de vill använda för preparat eller om de vill vara utan, det ska man få göra utan att bli kallad kränkande saker...
Citera
2004-12-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heartagram
Även om jag inte använder något själv vill jag faktiskt försvara dem som gör det. Jäkligt onödigt att komma med påhopp. Det är upp till var och en vad de vill använda för preparat eller om de vill vara utan, det ska man få göra utan att bli kallad kränkande saker...

Kränkande saker?
Är en användare av amfetamin pundare, är en användare av effe minst like mycket...
Om du ni tar det som kränkande är upp till er.
Citera
2004-12-27, 18:27
Medlem
Lulle_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aminoo
Vad är det med er pundare igentligen? Är det ingen som kan träna utan att punda eller? va alla ska fuska...

Sry om detta låter som en attack, det är det inte, bara undrar om det finns någon på Fb, som faktist kan träna utan att använda diverse medel...

jag anser inte att effe är knark om det är det du menar. Och jag anser inte att det är fusk heller. Men alla får ha sina åsikter.
Citera
2004-12-27, 18:32
Medlem
Citat:
jag anser inte att effe är knark om det är det du menar. Och jag anser inte att det är fusk heller. Men alla får ha sina åsikter.

Smaken är som baken (delad) =)
Citera
2011-06-16, 02:50
Medlem
45 min promenad innan frukost 4 ggr/ vecka funkar för mig, skippa bärsen oxå!
Citera
2011-06-16, 02:56
Medlem
HappyHandsomes avatar
Blir man inte vrålhungrig då och äter mycket mera frukost?

EDIT: Såg att tråden var sju år gammal, undrar om TS fortfarande har dubbelhaka?
Citera
2011-06-17, 20:51
Medlem
man ökar kanske förbränningen lite, men kroppen förbränner mer om man rör sig. anledningen till att man ska köra låg-pulsträning är att man inte ska ha energi i blodet och som jag uppfattat det tar kroppen av kroppsfettet vid låg puls.
Citera
2011-08-10, 16:23
Medlem
redbullzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skytten71
45 min promenad innan frukost 4 ggr/ vecka funkar för mig, skippa bärsen oxå!

Hur kommer det sig att viktminskning i ansiktet handlar så mycket om träning på just morgonen, sett flera som skrivit här... Berätta!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in