Har letat som en galning om det här med vad som händer om man skulle bli tagen av AAS men inte hittat så mkt angående min fråga jag har, så hoppas några av er kan hjälpa mig å få svar på dem.
1. om jag tränar på mitt gym och blir testad, får pissa, vad kommer hända om de visar positivt (inte RF anslutet) kommer jag bli anmäld eller bara ombedd att lämna gymmet?
2. om gymmet/ polisen gör pissprov på mig, och svarar positivt vad kommer konsikvenserna bli? har läst att det blir böter / fängelsestraff, men vad avgör om man får böter eller fängelsestraff, och ungefär hur mkt ligger i så fall bötern på ? vi säger att jag inte har mer än 100 tabs av ryssar hemma. hur ofta får man fängelsestraff för man har kört lite ryssar och inte sålt till andra osv ? blir det några prickar eller liknande i brottsregister eller hur funkar det?
3. någon av er som som blivit tagen för AAS, och vad blev konsikvenserna utav det?
sorry om det har funnits någon liknande tråd om detta, som sagt har sökt men inte funnit
är ny här så hoppas inte jag lagt tråden i fel katogori