2011-11-04, 11:15
Medlem
Fick dagsböter
170x165 tror jag det var

Detta är inkomstbaserat
Citera
2011-11-04, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Sapp
Fick dagsböter
170x165 tror jag det var

Detta är inkomstbaserat

Rik jävel med andra ord

Skämt åsido. Helt sjuka jävla böter om man jämför med andra brott, som i dom flestas ögon är mycket grövre.
Citera
2011-11-04, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naleikin79
Rik jävel med andra ord

Skämt åsido. Helt sjuka jävla böter om man jämför med andra brott, som i dom flestas ögon är mycket grövre.

Nja var väldigt överdrivna böter!
Såg nog värre ut på papper än var det igentligen var.

Sen var det för en annan skit sak också som jag förvarade åt en kompis, en liten mängd narkotika. Tror det var 3 gram eller nått sånt.

Men fick nästan max vad man kan få i dagsböter tror jag Dom tog inte hänsyn till att jag var ensam försörjande till fru och barn.

Vill bara tillägga att narkotika är inget jag använder eller har att göra med. Var en engångsförtelse med att förvara det åt en kompis och fick en pung spark för det av karma
Senast redigerad av Bob Sapp 2011-11-04 kl. 12:45.
Citera
2011-11-04, 15:44
Medlem
GUINNESS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdai
Inga svarta prickar? Avslutade du kuren bara sådär eller köpte du nytt? Avstängd från träningslokalen?

vill inte säga hur jag åkte, men blev ej tagen på gymmet. o dom vet inget så är inte avstängd.

bli ju så klart en markering i brotts regestret oxå..

nej jag kurar på. hade ändå deca i provet så kan likaväl köra på ett tag till

mvh
Citera
2011-11-04, 15:47
Medlem
GUINNESS.s avatar
Citat:
Fick dagsböter
170x165 tror jag det var

Detta är inkomstbaserat

skojar du? jag fick som sagt 8000 i dagsböter o jag har inkomst på 360000/år

mvh
Citera
2011-11-04, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GUINNESS.
skojar du? jag fick som sagt 8000 i dagsböter o jag har inkomst på 360000/år

mvh

Kolla mitt inlägg lite längre upp så förklarar jag lite bättre. Men tycker endå att det var för mycket. Har lägre årsinkomst än dig också.
Citera
2011-11-04, 15:55
Medlem
GUINNESS.s avatar
Citat:
Kolla mitt inlägg lite längre upp så förklarar jag lite bättre. Men tycker endå att det var för mycket. Har lägre årsinkomst än dig också.

jo lästa det om narkortikan, men verkar ändå sjukt högt..

riktigt surt
Citera
2011-11-07, 21:28
Medlem
För att ta med en person för kroppsbesikning krävs precis som med en narkotikapåverkad person att du tex uppvisar kroppsliga tecken. Kropplisliga tecken tillsammans med andra omständigheter så som tid och rum = Tillfälle och plats där missbrukare ofta kan vistas. (pundare på plattan, Preppare på Sats odenplan) Slår man ihop detta kan man bygga upp en bra misstanke och ta eller få beslut att ta med för kroppsbesiktning.

Kan man även bygga upp misstanke till grövre brott än ringa för eget bruk kan man även fatta beslut att göra husis. Misstänker man tex att du säljer, överlåter eller tom kanske brukade det hemma antar man att det finns mer hemma.

Pisseprov lämnar du helst självmant då du slipper spendera allt för lång tid i arresten. Efter att du lämnat prov, samt förhör släpps du oftast.
Citera
2012-10-08, 20:33
Bannlyst
Om man torskar på ca 150-180 ampuller testo, kan man räkna med fängelse då?
Citera
2012-10-08, 23:51
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F

Aldrig.
Citera
2012-10-09, 09:52
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F

Åsnorna som gjort dessa lagar räknar ej så, det räknas i enheter. Dom räknar först om i sk "ryssfemmor" och tar alltså inte hänsyn till att mg för mg så är "ryska vitaminerna" mycket starkare än testo.

Så det beror alltså på hur mycket det är i varje amp. Är det 100mg/ml då blir det ju rejält lägre straff än om du haft 250mg/ml

en enhet = en ryssfemma = 5mg
Citera
2012-10-09, 11:20
Medlem
Online807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabxorzzz
Har letat som en galning om det här med vad som händer om man skulle bli tagen av AAS men inte hittat så mkt angående min fråga jag har, så hoppas några av er kan hjälpa mig å få svar på dem.

1. om jag tränar på mitt gym och blir testad, får pissa, vad kommer hända om de visar positivt (inte RF anslutet) kommer jag bli anmäld eller bara ombedd att lämna gymmet?

2. om gymmet/ polisen gör pissprov på mig, och svarar positivt vad kommer konsikvenserna bli? har läst att det blir böter / fängelsestraff, men vad avgör om man får böter eller fängelsestraff, och ungefär hur mkt ligger i så fall bötern på ? vi säger att jag inte har mer än 100 tabs av ryssar hemma. hur ofta får man fängelsestraff för man har kört lite ryssar och inte sålt till andra osv ? blir det några prickar eller liknande i brottsregister eller hur funkar det?

3. någon av er som som blivit tagen för AAS, och vad blev konsikvenserna utav det?

sorry om det har funnits någon liknande tråd om detta, som sagt har sökt men inte funnit

är ny här så hoppas inte jag lagt tråden i fel katogori

Många som missar länksamlingen som finns klistra längs upp på f12, markerad med "Läs detta Först"
klankar inte ner på dig som skapat tråden, vill bara påminna om att Guiden finns.

https://www.flashback.org/t1855853

Mvh Online807
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in