2016-08-23, 12:59
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Haha, tänkte också på det, dom filmade antagligen vid på framsidan av CCC från början men så blev dom störda så dom fick gå bakom istället.
Kände Viktoria när hon var lite yngre, hon va rejält mycket snyggare då än vad hon är nu
Ola har säkert lånat bilen av Lecab, är det hans ställe (med pool och grejer) eller är det hans föräldrars och hur gammal är han?

Citat:
Ursprungligen postat av AFCgooner
Håller med dig med att Viktoria var grymt mycket snyggare när hon var yngre och vad beträffar Ola så hörde jag att där han bor så har ett antal personer en "gemensam" relaxavdelning (pool etc.) inom hushållen. Ola är 28 år, och jag sätter mina stålar på att han fick låna bilen en sväng av Lecab.

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det stod ju tack till Lecab, så mycket möjligt att han fick låna bilen. Reklam.

Det är ett svar på gammal fråga, men en polare var aktiv i produktionen och ja, bilen är lånad, precis som ett antal andra bilar som användes när de filmade och med tanke på vilket märke som var på bilarna så var det antagligen Lecab som stod bakom.
Citera
2024-04-21, 22:38
Medlem
Någon som vet vad deltagarna i serien gör nu och om det går att streama denna pärla någonstans?
Citera
2024-07-06, 11:05
Medlem
Duktig sugen på Selma fortfarande!
Citera
2025-08-03, 00:28
Medlem
Jag har velat visa det här jävla programmet typ 1-2 gånger per år för människor som missat det, och varje gång blir jag påmind om att det enbart finns typ 4 korta YouTube klipp. Antiklimax deluxe.

Sitter inte någon jävel på detta eller? Kan tänka mig betala 20kr per avsnitt isåfall. Inser att det måste ha slagit något rekord i få tittarsiffror, men någon klipsk person kanske såg det komma och rippa detta guld.
Senast redigerad av Alpastor118 2025-08-03 kl. 00:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in