2011-11-03, 17:20
Medlem
Kjell.Svenssons avatar
Så har det kommit till Sverige och häpnadsväckande nog till min hemstad Karlstad.

Dokussåpan, som ska följa ett par ungdomar- vuxna , partyprissar med mycket kontakter i Karlstad under deras vilda och turbulenta vardagsliv.

Ryktesvägen har jag hört det mesta om ett par personer som ska vara med och programmet ska vara av samma upplägg som The Hills.

Vad vet ni om detta?

Karlstadsbor?
Citera
2011-11-03, 17:28
Medlem
Stormakts avatar
Inget av intresse finns i Karlstad, varför skulle dom göra en dokusåpa där?
Citera
2011-11-03, 17:32
Medlem
Kjell.Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt

Intresse är ett värdeladdat ord och är alltid relativt, så jag har svårt att hålla med dig där.

Vilka "dom" är har jag ingen aning om och kanske kan vi bli upplysta av våra Karlstadsbor här inne, eller för den delen de som vet något om detta!

Kom igen nu, jag vet att någon vet något som upplyser oss mer i denna fråga!
Citera
Medlem
Extras avatar
Så det ska i princip vara The Hills... i Karlstad? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hur fasen ska man lyckas hålla tittare intresserade av ett liv i Karlstad?

Men det kanske blir helt lysande, men då må det vara några redigt turbulenta nissar som medverkar.
Citera
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Finns inget av intresse i dokusåpor, varför gör man dom?
Citera
2011-11-03, 17:36
Medlem
Kjell.Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra
Så det ska i princip vara The Hills... i Karlstad? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hur fasen ska man lyckas hålla tittare intresserade av ett liv i Karlstad?

Men det kanske blir helt lysande, men då må det vara några redigt turbulenta nissar som medverkar.

Ja det är nog mer baserat på karaktärerna än "ett liv i Karlstad".

Ett liv här kan vara lika tråkigt, likgiltigt och trist som i Las Vegas. Det blir vad man gör det till! Det kan också vara helt fantastiskt!

Nu vill jag veta mer om denna serie! Någon som hört något mer?
Citera
2011-11-03, 17:46
Medlem
richo-s avatar
Antar att det är kanal5 som programmet sänds på? Kommer ju 10st program om just likadant tema varje vecka. Äckliga WT-tv
Citera
2011-11-03, 18:33
Medlem
För att svara på några frågor:
Ja det spelas in något som ska vara som (om det nu är möjligt) "The Hills" i Karlstad. Det är TV3 och inget annat.

Enligt uppgift så ska denna människa medverka:
http://www.facebook.com/profile.php?id=732299929
Det som hörs i kanalerna är att någon spännbög till vakt på bmb ska vara med och...vara spännbög...eller ja va de nu gör.
Frisören i Mitt i City skall även vara med i någon form som skvallerkärring, eller ja typ whatever de kallar det...
Citera
2011-11-03, 20:59
Medlem
Snälla låt oss slippa detta! Folk kommer bara skämma ut sig
Citera
2011-11-03, 21:04
Medlem
Picasillys avatar
Pinsamt

Såg dessutom att jag hade gemensamma vänner med tösen, och varför jag ens är vän med dem kan man ju undra. Om hon är funtad som de så blir man ju lite ledsen i ögat om övriga Sverige ska få tro att det är så de unga i Karlstad är.

Fast... det är väl olyckligtvis så det är. Allt för många gamla skolkamrater som numera tror för mycket om sig själva och sitt "glamourösa liv". Hua.
Citera
2011-11-03, 21:23
Medlem
skogspromenads avatar
Undra vad detta kan bli... Kommer det springa runt massa människor med kameror i stan nu?
Citera
2011-11-03, 21:34
Medlem
selusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoi
För att svara på några frågor:
Ja det spelas in något som ska vara som (om det nu är möjligt) "The Hills" i Karlstad. Det är TV3 och inget annat.

Enligt uppgift så ska denna människa medverka:
http://www.facebook.com/profile.php?id=732299929
Det som hörs i kanalerna är att någon spännbög till vakt på bmb ska vara med och...vara spännbög...eller ja va de nu gör.
Frisören i Mitt i City skall även vara med i någon form som skvallerkärring, eller ja typ whatever de kallar det...

Haha blir inte ett dugg förvånad om S*ndra W*vhammar skall vara med i detta program. Har dock inte hört ett ord om det, ingen aning om vad det är för något. Men hon är en typisk småstadsbrud som tror att hon är jordens drottning, hade hon kommit till valfri större stad hade hon blivit livrädd och säkerligen blivit mobbad. Låter intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in