2012-04-10, 23:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kank
I grova drag, så ja. Det stämmer. Här finns det nog flest volvoraggare i hela Sverige, men det finns också normalt folk. Skulle nog säga att fördelningen är 50% volvoraggare och 50% normala ungdomar. Hur vet jag då detta? Jag bor i Värmland, så ni som tänkt slänga kommentarer om att "nej så är det inte alls" kan ju bara hålla tyst.

Inte sett programmet förresten, kan nog vara värt att se ett avsnitt kanske. Hoppas det finns på tv3play, annars skiter jag i det.

Ja såklart det finns normalt folk. Men min poäng är att det är fler volvoraggare per "normala ungdomar" än låt oss säga Stockholm eller Skåne. Har som sagt en del värmländska bekanta.
Citera
2012-04-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kank
I grova drag, så ja. Det stämmer. Här finns det nog flest volvoraggare i hela Sverige, men det finns också normalt folk. Skulle nog säga att fördelningen är 50% volvoraggare och 50% normala ungdomar. Hur vet jag då detta? Jag bor i Värmland, så ni som tänkt slänga kommentarer om att "nej så är det inte alls" kan ju bara hålla tyst.

Inte sett programmet förresten, kan nog vara värt att se ett avsnitt kanske. Hoppas det finns på tv3play, annars skiter jag i det.

Nu vet jag inte vilken by du är ifrån men alla som varit i karlstad kan utan tvekan dementera den uppgiften om raggarfördelning (blöjraggare som förövrigt är den lägsta livsform som återfinns i Sveriges vackraste län). Jag är själv född & uppvuxen i karlstad med omnejd och vägrar titta på detta skitprogram.

Jag hoppas innerligen att alla som medverkat på ett eller annat sätt i denna produktion kommer att långsamt styckmördas för att sedan plågas i alla helvetets nivåer. Dom drar skam över Värmland på alla sätt möjliga. fy fan!
Citera
2012-04-10, 23:52
Medlem
HannesErikssons avatar
Så juste att se när dom "springer" in i vandra och det ska se verklighetstroget ut men så har dom valt massa konstiga platser där man normalt sett bara passerar när man är på väg in till Karlstad centrum, eller till sin lägenhet som ligger utanför, ingen platser man står och hänger på. Men i denna serien så träffas 4 personer på ett sådant ställe, och dessutom inte ens på gångbanan utan på en brygga som ligger bredvid gångbanan, varför man nu skulle gå ut där..(tänker på scenen när dom träffas på bryggan vid CCC) Jävla krystat skådespeleri rakt igenom.

Nej tv3 borde ha satsat på en serie där man fokuserade på Viktoria i underkläder. Hade blivit betydligt större succé
Citera
2012-04-10, 23:57
Medlem
Sourons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja såklart det finns normalt folk. Men min poäng är att det är fler volvoraggare per "normala ungdomar" än låt oss säga Stockholm eller Skåne. Har som sagt en del värmländska bekanta.

och med din poäng vill du komma fram till...? att värmland är värt mindre för att vi har mer raggare per "normala ungdomar" än sthlm eller skåne? är det det som är diskussionen? och om vi ska börja prata om vem som har mer av vilket per "normala ungdomar" kommer du att ge alla rasister och nazister ett julbord. men visst vill du fortsätta med dina upplysningsrika antaganden kör på.

alla är överens om att programmet är skit, victoria har snygg rumpa, och att ola inte äger bilen.
Citera
2012-04-11, 00:01
Medlem
tuffkatts avatar
Ah men herregud, vad är det för jävla fråga? Det är så uppenbart att allt är fejk så det finns inte. Dialogerna alltså, haha

''De är ju inga swedish house mafia direkt''

Orkar fan inte. Det här var det skämmigaste jag sett på länge, går ju inte att gämföra någonstans med The hills, som lyckats betydligt bättre med det här konceptet.

Svensk television, vilket skämt.
Citera
2012-04-11, 00:04
Medlem
carlankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannesEriksson
Så juste att se när dom "springer" in i vandra och det ska se verklighetstroget ut men så har dom valt massa konstiga platser där man normalt sett bara passerar när man är på väg in till Karlstad centrum, eller till sin lägenhet som ligger utanför, ingen platser man står och hänger på. Men i denna serien så träffas 4 personer på ett sådant ställe, och dessutom inte ens på gångbanan utan på en brygga som ligger bredvid gångbanan, varför man nu skulle gå ut där..(tänker på scenen när dom träffas på bryggan vid CCC) Jävla krystat skådespeleri rakt igenom.

Nej tv3 borde ha satsat på en serie där man fokuserade på Viktoria i underkläder. Hade blivit betydligt större succé

Haha, tänkte också på det, dom filmade antagligen vid på framsidan av CCC från början men så blev dom störda så dom fick gå bakom istället.
Kände Viktoria när hon var lite yngre, hon va rejält mycket snyggare då än vad hon är nu
Ola har säkert lånat bilen av Lecab, är det hans ställe (med pool och grejer) eller är det hans föräldrars och hur gammal är han?
Citera
2012-04-11, 00:11
Medlem
AFCgooners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Haha, tänkte också på det, dom filmade antagligen vid på framsidan av CCC från början men så blev dom störda så dom fick gå bakom istället.
Kände Viktoria när hon var lite yngre, hon va rejält mycket snyggare då än vad hon är nu
Ola har säkert lånat bilen av Lecab, är det hans ställe (med pool och grejer) eller är det hans föräldrars och hur gammal är han?

Håller med dig med att Viktoria var grymt mycket snyggare när hon var yngre och vad beträffar Ola så hörde jag att där han bor så har ett antal personer en "gemensam" relaxavdelning (pool etc.) inom hushållen. Ola är 28 år, och jag sätter mina stålar på att han fick låna bilen en sväng av Lecab.
Citera
2012-04-11, 00:11
Medlem
dark__angels avatar
Kunde dom inte valt bättre skådespelare? Dålig kopia av the hills och laguna beach.
Citera
2012-04-11, 00:13
Medlem
mr.demons avatar
Det stod ju tack till Lecab, så mycket möjligt att han fick låna bilen. Reklam.
Citera
2012-04-11, 00:17
Medlem
AFCgooners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det stod ju tack till Lecab, så mycket möjligt att han fick låna bilen. Reklam.

Precis. Skönt dock att de bara "tackade" Lecab. Vart är tacket till Karlstad Kommun som ställt upp med en massa stålar, eller missade jag helt enkelt det.

Program 2 finns förövrigt ute på Viaplay. Trots att det sög så känner en annan iallafall tvungen att se allt om vår kära stad.
Citera
2012-04-11, 00:17
Medlem
xurras avatar
Ja bilen är reggad hos Lecab.

Klart som fan han inte spontanköper en "Audi Cab",
Citera
2012-04-11, 00:20
Medlem
Haha fan vilken kass serie! Är han André chippens bror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in