2004-12-25, 12:13
Medlem
Mysonoxens avatar
Idag blir det julbord igen, och nästa helg väntar nästa brakmiddagsorgie med nyårslunch med gratinerad hummer och massa champagne och plus att frugan beställt bord på en bra restaurang inne i stan (blir väl tre- eller femrätters kan jag tro)

Undrar därför om någon av FB' s eminenta kulinariska experter har några tips om mat man kan varva ner med i mellandagarna som är hyfsat kalorisnål men ändå mättande, då gymet jag tränar på är mellandagsstängt och jag inte vill köpa större byxstorlekar efter alla matorgier
Citera
2004-12-25, 13:44
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Idag blir det julbord igen, och nästa helg väntar nästa brakmiddagsorgie med nyårslunch med gratinerad hummer och massa champagne och plus att frugan beställt bord på en bra restaurang inne i stan (blir väl tre- eller femrätters kan jag tro)

Undrar därför om någon av FB' s eminenta kulinariska experter har några tips om mat man kan varva ner med i mellandagarna som är hyfsat kalorisnål men ändå mättande, då gymet jag tränar på är mellandagsstängt och jag inte vill köpa större byxstorlekar efter alla matorgier

Är det inte i mellandagarna man är tvungen att tömma kylskåpet på allt som blev över från julbordet på julafton?
Citera
2004-12-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen

Wok i alla varrianter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in