2009-06-13, 10:47
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av life_ML
släng up the stuff igen
Ska se om jag har den kvar, så kan jag slänga upp den igen.
Måste bara köpa bira först och kanske åka till en kompis och leka lite. Påminn mig i ett PM.
Citera
2009-09-01, 20:37
Medlem
StrarratSs avatar
hur fassen hände detta? postade i fel tråd
Senast redigerad av StrarratS 2009-09-01 kl. 20:41.
Citera
2009-09-08, 23:15
Bannlyst
Är det någon som vet vad det är för skillnad på den vanliga hated dvd:n och special edition?
Citera
2009-09-08, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Är det någon som vet vad det är för skillnad på den vanliga hated dvd:n och special edition?

SE kommer med sista konserten på the Gas Station plus efterspel, plus kommentarspår.
Citera
2009-09-09, 02:13
Medlem
Skäggbiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
SE kommer med sista konserten på the Gas Station plus efterspel, plus kommentarspår.

ang. Gas Station-spelningen, många säger att detta var en av de grövre spelningarna vilket jag inte förstår varför (bortsett från det måttligt mesiga "upproret" efteråt) Kollar man på terror in America så är både han och publik ordentligt terror in america om någonting.

Kolla bara på texas-spelningen där han slänger ut en cymbal i publiken och slungar en microfon i huvudet på diverse typer.
Citera
2009-09-09, 06:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bolt

Okej så det är alltså samma dvd fast med lite extra då... När jag läste om dom på någon sida fick jag känslan att dom hade helt olika innehåll.. Tack
Citera
2009-09-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Okej så det är alltså samma dvd fast med lite extra då... När jag läste om dom på någon sida fick jag känslan att dom hade helt olika innehåll.. Tack

Det tillkommer lite outtakes också. Första verren hade bara dokumentären, kanske det tillkommit material till själva dokumentären också. Kan inte jämföra just nu. Men nån ny film är det inte
Citera
2009-09-09, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
ang. Gas Station-spelningen, många säger att detta var en av de grövre spelningarna vilket jag inte förstår varför (bortsett från det måttligt mesiga "upproret" efteråt) Kollar man på terror in America så är både han och publik ordentligt terror in america om någonting.
.
´
Bara hype kanske, men det är klippt en hel del/fattas material. Helt plötsligt är ju mixerbåset/rummet låst och alla tekniker dragit utan att man sett hur det gått till. Tydligen hade ett gäng latinamerikaner tagit med sig eget bajs som de slängde omkring sig, vad jag hört från kommentarerna.
Citera
2009-09-09, 21:25
Medlem
joumas avatar
Hmm nej personligen gillar jag inte detta, men någon har haft roligt på wikipedia

Citat:
GG was born as Glenn the donkey penis GG Allison

http://en.wikipedia.org/wiki/GG_Allin
Citera
2009-09-09, 22:34
Medlem
joumas avatar
Har läst och lyssnat en del på både intervjuer och musiken ikväll och jag kan bara säga.. Jag gillar det inte alls.

Jag vill absolut inte kliva in och säga "höhö han suger" för att göra er förbannade, men förklara gärna för mig vad det är som ni gillar med honom?

I intervjuer (talkshows, förvisso hyffsat oseriösa) lyssnar han inte på vad andra säger (inte ett tecken på genialitet) och kommer med samma idéer om och om igen. "Jag är rock n roll, jag gör vad jag vill, ni är hjärntvättade av MTV". Rebelliskt, javisst men genialt? Nja.. Det är inte svårt att smörja in sig i sitt eget bajs och spöa folk.

Well.. Smaken är ju som baken.
Citera
2009-09-19, 01:52
Medlem
GG Allin & the Murder junkies

Ja som rubriken lyder, finns det nån på FB som älskar denna killen?
Ja har flera filmer att bjuda på te.x hans sista spelning

http://video.google.com/videosearch?q=gg+allin&emb=0&aq=f#

Den 4e videon!
Citera
2009-09-19, 01:53
Medlem
fckingretards avatar
Jävlar vad äcklig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto