Citat:
Ursprungligen postat av teamforce
Du får ju klona hela disken, Gör en backup och en ghost på din "gamla" disk. Skicka över skiten till ssd-disken. (licens-program kommer kräva skiva och licenskod för att kunna installeras korrekt.). Men det lättaste är ju att bara installera upp ditt operativ i ssd-disken. all program och skit bör du ju dock inte rulla på en ssd. (om den inte är överdrivet stor dvs.).
Sammanfattat. Stoppa in operativ skivan och installera den på disken bör vara det smartaste. om du inte har koll på ghost och klon dvs.
Har inte så stor koll på allt vad datorer heter, så får installera om skiten till SSD disken så fall.
Nej 60GB, men har bara Battlefield 3 på den och hade inte tänkt att proppa den med mer. ^^
Men då kommer fråga 2.
När jag installerat Windows på SSD disken, tar jag bara bort den gamla windows mappen då från (C:) eller försvinner den av sig själv? Sen även kommer datorn starta upp sig som den ska eller måste jag ändra något i BIOS saken med hela Boot grejen och välja Boot från (G:) (Om det nu ens heter BOOT vet ja inte ens)