2012-08-28, 13:20
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Dom fick väl 10 miljoner av Peab för förseningen av Stockholmsarenan.

Hur säkert är Bangura ryktet egentligen? Just nu känns det bara som rent önsketänkande med en comeback.

EDIT: Såg precis att han är tillbaka: http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=6009
Jaså, men dessa tio miljoner borde det dock finnas gott om hål att stoppa i om jag förstått Bajens ekonomiska läge hyfsat bra.
Nåväl två mycket bra spelare för ett lag i Superettans mitten.

Sådärja, Mohamed Bangura klar en av de bästa spelarna jag sett i Allsvenskan. Hur det ligger till med formen efter den misslyckade sejouren i Celtic är osäkert men det kommer antagligen bli skönt för honom att komma "hem" ett tag.
Jävlar vilka spelare vi har i truppen, Majstorovic, Goitom, Borges, Bangura och Daniel Tjernström.
Citera
2012-08-28, 13:28
Medlem
KABOM!

En ordentlig bomb. Så jävla skönt med Mohammed Bangura till Gnaget. Hoppas han spelar som 2010 och 2011. Bangura, Goitom, Lundberg, Karikari och Borges som offensiva krafter, Backman, Milosevic (må han bli firsk snart), Karlsson, Majstorovic i mittlåset... Herregud.

Edit: vafan, lite mer hybris.

Är det Brasilien vi ser - eller är det AIK?
Citera
2012-08-28, 13:35
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Är det Brasilien vi ser - eller är det AIK?

Med det där citatet borde det alltså betyda att ni kommer spela fröjdigt framåt och inte Sveriges mest defensiva fotboll? Den som lever får se!
Citera
2012-08-28, 13:35
Medlem
Mohamed Bangura var en av de bästa spelarna jag sett i allsvenskan de senaste tio åren. Mycket bättre än sin namne i mina ögon. Klassförstärkning av AIK, som i och med sitt flyt tidigare under säsongen som genom ett mirakel fortfarande är i guldstriden. Nu kan man bli farliga
Citera
2012-08-28, 13:40
Medlem
Tjalalala Gnaget har BOMBER!

Nu är truppen verkligen bra. Det enda vi behöver är kanske en yttermitt skulle jag säga.
Citera
2012-08-28, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Med det där citatet borde det alltså betyda att ni kommer spela fröjdigt framåt och inte Sveriges mest defensiva fotboll? Den som lever får se!

Jag råder dig att besöka Råsunda den 16/9, då jävlar
Citera
2012-08-28, 13:48
Bannlyst
Fan vad skönt!

Det kan räcka till guld nu
Citera
2012-08-28, 13:51
Medlem
AIK - Majstorovic, Goitom, Bangura.
Dif - Erton
Bajen - MvS & Kennedy.

Fan händer med Stockholm?
Citera
2012-08-28, 13:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Jag råder dig att besöka Råsunda den 16/9, då jävlar
Det kommer jag med säkerhet att göra, och jag förnekar absolut inte att ni gjort en klassvärvning (eller lån, vafan man nu ska kalla det). Men i derbyn vet både du och jag att precis allt kan hända.
Kommer ändock bli spännande och det vore vansinnigt tillfredställande att vinna över er och stoppa er resa mot eventuellt guld. Faktum är att det vore mer tillfredställande att vinna då än att ejakulera i valfri kvinna, men även detta gissar jag på att du är benägen att hålla med om. .
Citera
2012-08-28, 13:54
Medlem
Om apa får stå och sjunga "Inget sm-guld för AIK" i år igen pallar jag inte mer fotboll..
Citera
2012-08-28, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenc0lan
jag skulle iaf inte vara glad för att få "botten-skrapet" .

Han ville mer än gärna gå till AIK i vintras, men AIK nobbade han och tog in Borges istället.

Borges är mycket bättre enligt mig!

Och det där med Kennedy han vill inte lira i superettan så han kommer välja syrianska före Hammarby.

Tror minnsann att du får krypa till korset kompis!
PK klockan 1630 och 90% chans att det är Kennedy
Citera
2012-08-28, 14:33
Medlem
Kaptenc0lans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ackee22
Tror minnsann att du får krypa till korset kompis!
PK klockan 1630 och 90% chans att det är Kennedy

Hammarby har tur att dom fick 10 mille, annars skulle han aldrig gå dit,

allt går nog till denna sopa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in