Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
http://www.fotbollskanalen.se/1.2573950/2012/03/15/erton_fejzullahu_nekar_till_att_ha_blivit_utslangd _fran_traning_samtidigt_sagar_han_gefle
Hur ser du på säsongen. Ni är fyra anfallare som krigar om två platser?
-Nja, det är väl tre som krigar. Jag har min plats.
-Jag är inte den som ska välja partner bredvid mig, det får tränaren göra.
Erton kan väl knappast ses som tokgiven i konkurrensen med Ekenberg, Pär och Pode? Ser han måne möjligheten att kliva fram som lagets nya dramaqueen nu när vi knep Grahnen?

Jag noterar att du utelämnade 4 bokstäver från på den andra raden. "Haha." avslutade Erton den meningen med. 4 bokstäver kan väl aldrig vara viktiga?
Och den här meningen utelämnades visst också: "Jag är anfallare och han är back, han kan mer om defensiven än vad jag kan, så han hade förmodligen rätt."
Såna saker säger väl dom kaxiga och bråkiga spelarna jämt va? Det är visst inte bara när man läser aftonbladet som man ska ta citaten med en nypa salt.
Men nej. Han är långt ifrån given och det vet han nog om. Förra året fick han ju knappt spela nått och nu har det kommit in ännu mer konkurrens. Så dum är han inte.
Sen kan jag ju avsluta med att jag tror att Pode kommer spela yttermittfältare en del och då öppnas det ju upp lite samtidigt som Pode-Pärlan förmodligen inte kommer vara ett vanligt par. Detta öppnar upp lite extra för Ekenberg och Erton som antagligen passar utmärkt tillsammans med alla.
Mycket tvärsäkra uttalanden från mig just nu märker jag.