2012-03-15, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Det var väl Kristoffersson som började med Hrgota/Sana-ryktet?

Vet inte hur många spelare som varit klara för AIK enligt denne.

Citat:
En sådan som Olof Lundh har dock väldigt sällan fel med sina källor, fast han skriver ju rätt sällan om Silly Season.

Han skriver endast när det är helt klart för att kunna stoltsera med ''vad var de jag sa'' så har Olof skrivit något ''rykte'' så stämmer det till 95 procent. Är det ett vanligt rykte så står någon underhuggare som författare till artikeln men är det något är i princip klar så är det Olof som skrivit den.
Citera
2012-03-15, 14:29
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Han skriver endast när det är helt klart för att kunna stoltsera med ''vad var de jag sa'' så har Olof skrivit något ''rykte'' så stämmer det till 95 procent. Är det ett vanligt rykte så står någon underhuggare som författare till artikeln men är det något är i princip klar så är det Olof som skrivit den.
Var väl mer rent allmänt om "allt" han säger, inte bara Silly Season.
Citera
2012-03-15, 14:30
Medlem
Bornets avatar
Häcken kör alltså PK för Joel Johansson. Antiklimax deluxe.
Citera
2012-03-15, 14:38
Medlem
Bornets avatar
Vad fan har hänt med fotbolldirekt förresten?
Förut var de kanske Sveriges bästa fotbollssite med nyheter kring AS. Det är dom kanske till viss del fortfarande, men den jävla rubriksättaren dom har just nu borde fan arkebuseras. "Tungt Häcken-köp". Jo, tjena, avgå.
Citera
2012-03-15, 15:59
Medlem
showtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Vad fan har hänt med fotbolldirekt förresten?
Förut var de kanske Sveriges bästa fotbollssite med nyheter kring AS. Det är dom kanske till viss del fortfarande, men den jävla rubriksättaren dom har just nu borde fan arkebuseras. "Tungt Häcken-köp". Jo, tjena, avgå.

Håller med, känns som dom tappat kvalité och numera bara massproducerar halvdana artiklar med skvallerblask-rubriker. Speciellt han Mårten Bergman verkar vara ett riktigt praktarsle.
Citera
2012-03-15, 16:36
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Håller med, känns som dom tappat kvalité och numera bara massproducerar halvdana artiklar med skvallerblask-rubriker. Speciellt han Mårten Bergman verkar vara ett riktigt praktarsle.
Bara för Dif-artikeln? Ha.

Nej, det är lägre kvalitet, men Bergman är skön.
Senast redigerad av FabioAugusto 2012-03-15 kl. 16:38.
Citera
2012-03-15, 17:04
Medlem
showtimes avatar
Citat:
Bara för Dif-artikeln? Ha.

Nej, det är lägre kvalitet, men Bergman är skön.

Precis det här jag talar om...Bra timing.
Citat:
Mårthen Bergman tors, 03/15/2012 - 16:46
Svar

1. Vi har fler nyheter om svensk fotboll än någon annan media i dag.

Bergman är fö inte alls skön. Han är en ärke-tönt som dessutom backade när det började blåsa lite aggressiva vindar på stan om all dynga han skrev. Schulman stod iaf för den skit han snackade och tog smällarna sen.
Senast redigerad av showtime 2012-03-15 kl. 17:08.
Citera
2012-03-15, 18:52
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Precis det här jag talar om...Bra timing.
Fast det har dom väl? Vilken annan sida/media gräver mer än FD? Aftonbladet och FK ligger ju mil efter sett till allmänfotboll, som dessutom täcker hela landet och inte bara Stockholm, Göteborg och Malmö? Skulle ju vara SvFans då, men där är det ju liiite annorlunda spelplan så att säga.
Sen har dom ju en förmåga att kanske skjuta lite för fort ibland med vissa artiklar, men det får man väl ha nån översyn till.
Senast redigerad av Bornet 2012-03-15 kl. 18:55.
Citera
2012-03-16, 09:55
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Som jag fattade det så var det ett lån över ett år, alltså fram till sommaren. Fast som det har sett ut hittills så tvivlar jag ju på att Nijmegen vill ha tillbaka honom...

http://www.fotbollskanalen.se/1.2573950/2012/03/15/erton_fejzullahu_nekar_till_att_ha_blivit_utslangd _fran_traning_samtidigt_sagar_han_gefle

Hur ser du på säsongen. Ni är fyra anfallare som krigar om två platser?

-Nja, det är väl tre som krigar. Jag har min plats.

-Jag är inte den som ska välja partner bredvid mig, det får tränaren göra.

Erton kan väl knappast ses som tokgiven i konkurrensen med Ekenberg, Pär och Pode? Ser han måne möjligheten att kliva fram som lagets nya dramaqueen nu när vi knep Grahnen?
Citera
2012-03-16, 10:05
Medlem
FabioAugustos avatar
Jag är så förbaskat glad över att KFF struntade i att värva Erton. Mr "Jag skulle vinna den Allsvenska skytteligan utan problem" har inte gjort ett enda mål på 2,5 år om jag minns rätt, dessutom har han usel attityd.
Citera
2012-03-16, 14:43
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
http://www.fotbollskanalen.se/1.2573950/2012/03/15/erton_fejzullahu_nekar_till_att_ha_blivit_utslangd _fran_traning_samtidigt_sagar_han_gefle

Hur ser du på säsongen. Ni är fyra anfallare som krigar om två platser?

-Nja, det är väl tre som krigar. Jag har min plats.

-Jag är inte den som ska välja partner bredvid mig, det får tränaren göra.

Är väl en rätt sund inställning som anfallare förutsatt att han kommer böja ner huvudet och kriga om nån annan tar hans plats och inte ta striden i kvällstidningarna.

Är väl det som är risken dock.
Citera
2012-03-16, 15:47
Medlem
Beserwissers avatar
Precis som många andra anfallare med invandrarbakgrund lider Erton av Zlatansyndromet. Precis som t.ex. Admir Catovic tror Erton att han är given i startelvan utan att egentligen prestera samtidigt som man snackar som att man spelar i Barca eller Milan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in