Hejsan allihopa !!!
---
jag håller på att göra en tjänst på nätet för dom som är intresserade av Ackord till gitarr.
Jagvet att det finns en optimal site. Olga.net, men min ska vara inriktad på Endast svenska artistrer !!!
---
Jag har letat och letat efter en bra ackord sajt på nätet med svensk musik och inte hittan nån bra.
---
Problemet som finns är att låtarna som jag samlat på min ca. 1000 stycken, innehåller texter och det får dom inte göra.
---
Jag tänker inte få ett brev från nåt musikbolag el. dyl, där dom säger att jag sprider upphovsrättsskyddat material.
---
Därför skulle jag bahöva hjälp med denna sajt, i form av att trixa med texter och dyl.
---
Även skulle det vara kul om nån själv var kunnig på ASP / PHP som kan hjälpa till med diverse funktioner på sidan.
---
Jag har iof. kommit en bit på vägen med färdiga ASP script, men vill ha det proffsigt gjort !!!
---
Jag vill tillägga att jag inte är någon noob på webdesign & dyl. så sidan kommer bli proffsig !!! (skryta lagom)

---
Snälla moderator, jag kommer slänga upp denna tråd på webdesign topicen också.....snälla lås inte !!!