2011-11-22, 17:09
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mac4ever
Varför tar ni inte all skit snack om alla dessa prepp i prepp tråden istället för internetshopar tråden?

Denna tråd heter nämligen Den stora tråden om internetshopar och deras sortiment.

Eftersom vi diskutera MMs sortiment så ser jag inget fel med våra inlägg.
2011-11-22, 17:38
Medlem
Någon som vet något om flexlabs orala?

mvh
2011-11-22, 17:51
Medlem
bbmannens avatar
Citat:
Konstigt nog, Så har jag kört MIR nolva och även letro, Som har funkat för mig.. Men jaja nog pratat om det.

Kör ett säkrare val om ni känner för det, Bara onödigt babbel i denna tråden

Att TM pharma har bra injects, Det vet jag också ,och de flesta som inte vet hur man ska preppa o äta.

Kan väl inte tycka att jag pratar skit om alla prepp de skrivs om.
Men frågar folk om ett märke så säger man ju vad man vet, de är de den här tråden är till för.
Inte skulle jag själv vilja slänga ut flera tusenlappar på tabbar och så visar de sig att hälften eller allt är skit.

Mir är de bara att söka på så får man väl upp 50% som är nöjda och 50% som är missnöjda.
Med andra ord ett lotteri. Då finns de ju säkrare kort att rekomendera tills mir är bevisat bra igen.
Dock så verkar ju mm:s oljor va bra saker, inget jag har någon erfarenhet.

Annars kan man ju lika bra rekomendera folk sharklabs även om folk vet att på slutet va de bara skit.

Mvh bbmannen
2011-11-22, 18:18
Medlem
Bussmekanikerns avatar
DP har en stack som heter "Cutstack"...

Diamond Pharma Cutstack - som skall vara en blandning av Testo P, Tren A och Masteron P.

Lika så "Supercut" från Dutchlabs...

Är det värt att köpa dessa ? Någon som har erfarenhet / vet om de är bra ?
2011-11-22, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
DP har en stack som heter "Cutstack"...

Diamond Pharma Cutstack - som skall vara en blandning av Testo P, Tren A och Masteron P.

Lika så "Supercut" från Dutchlabs...

Är det värt att köpa dessa ? Någon som har erfarenhet / vet om de är bra ?

Ska du börja dilla med 3 prepp samtidigt bl.a. tren bör du besitta tillräcklig kunskap för att själva kunna dra en slutsats på den här frågan.
Inte för att vara dryg, utan för att du inte ska göra illa dig själv.
2011-11-22, 18:27
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Jag ställde en fråga.

Jag vet inte - och därför frågar jag.

Jag är ytterst tacksam för tips / erfarenheter, men har aldrig bett om smartassed remarks.
2011-11-22, 18:30
Avslutad
Citat:
Jag ställde en fråga.

Jag vet inte - och därför frågar jag.

Jag är ytterst tacksam för tips / erfarenheter, men har aldrig bett om smartassed remarks.

Som jag faktiskt skrev försöker jag inte dryga mig, men mitt tips och erfarenhet är att du inte ska hålla på med så stygga prepp som tren, och hålla på o blanda in massa andra grejer om du inte har en baskunskap om AAS.

Läs lite, det tar inte lång tid alls, och då slipper du sitta och må skit om nån månad och skapa någon tråd där du ångestfyllt ber om hjälp
2011-11-22, 18:31
Medlem
GUINNESS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicedUp
Höj inte rösten pojke.

Jag har GOD erfarenhet av både MM och DinP. (Testo, Deca, Nolva, Letro)
Jag har NEGATIV erfarenhet av SA, och det är fler än jag som har, SÖK.

vad ska jag söka efter? handlat oljor av sa för några år sen dom va det inget fel på. men som sagt tabbarna pratas det mkt skit om. precis som med mm.s skit orala,,, tror inte ett skit på att du handlat av sa...

kolla man dina inlägg är det ju ingen tvekan om att du är blåst.
2011-11-22, 18:32
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Jag har förmodligen kunskaper om AAS.

Men inte om kvaliteten på DP`s produkt som jag efterfrågade.

Att Tren är ett elakt preparat är vi alla överens om, men frågan handlade snarare om deras produkt håller måttet.
2011-11-22, 18:33
Medlem
GUINNESS.s avatar
Citat:
Konstigt nog, Så har jag kört MIR nolva och även letro, Som har funkat för mig.. Men jaja nog pratat om det.

Kör ett säkrare val om ni känner för det, Bara onödigt babbel i denna tråden

Att TM pharma har bra injects, Det vet jag också ,och de flesta som inte vet hur man ska preppa o äta.

darför ska man ju undvika mm.s orala. vissa får bra vissa få skit! är det en bra shop?
2011-11-22, 18:51
Avslutad
Citat:
Jag har förmodligen kunskaper om AAS.

Men inte om kvaliteten på DP`s produkt som jag efterfrågade.

Att Tren är ett elakt preparat är vi alla överens om, men frågan handlade snarare om deras produkt håller måttet.

Förlåt, jag misstolkade din fråga. Men ja, de har fått rätt bra respons tillochmed här i tråden har jag för mig, sök på cutstack så får du fram lite åsikter & glada miner.
2011-11-22, 18:51
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GUINNESS.
darför ska man ju undvika mm.s orala. vissa får bra vissa få skit! är det en bra shop?

Man kan inte säga att MM är en dålig shop bara för att deras orala produkter kan ibland vara undermåttliga. Deras service är prima, de är trevliga på mail och deras Injects och verktyg (när de väl har verktyg) är riktigt grymma.

MM är en bra shop, men man kanske ska undvika deras orala.

MVH
O

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in