2012-04-13, 17:01
Medlem
Salonens avatar
du är bara helt slut ok
2012-04-13, 17:09
Medlem
juicejunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salonen
gröning till "RR" leveransmässigt, paketet skickades igår kom idag med rek

ska invänta en polare dock som kan dubbelkolla produkterna nu innan jag säger om de är äkta/fake/skit

fan hoppas de tryck i de här!

pm
Jag väntar på din rapport😊
2012-04-13, 17:32
Medlem
Pounds avatar
Citat:
har grönat andra shoppar också, sluta me massa jävla påhopp när man försöker bidra me något o lägger en beställning!

Lycka till med affärerna..
2012-04-13, 18:09
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Någon annan än Salonen som kan gröna RR?
2012-04-13, 18:10
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Gröning till Sw-S! Smidig affär, har inget att klaga på!
2012-04-13, 18:12
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
gröning till "RR" leveransmässigt, paketet skickades igår kom idag med rek

ska invänta en polare dock som kan dubbelkolla produkterna nu innan jag säger om de är äkta/fake/skit

fan hoppas de tryck i de här!

pm

Kan du lägga upp en bild på ampullerna?
2012-04-13, 18:26
Medlem
Mattsson69s avatar
Tjo , är Gladiator Gröna? Tänkte dra iväg en beställning idag.
Senast redigerad av Mattsson69 2012-04-13 kl. 18:30.
2012-04-13, 18:29
Medlem
.-.-.-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicebs
Måste bara dunder gröna MM fick mitt paket på 2 arb dagar, pakaren hade glömt 10mpar så när jag mailade fick jag det 2 dagar efter igen hehe så dom är ju snabba och services har varit sjukt bra dom har svarat ca 1-2 timmar efter varje gång lite för bra service nästan så dunder grön =)
Nu återstår bara utvärdering av deras prepp och det kan följas under min kurrapport.

MVH
Kul, själv är jag aningen missnöjd just nu, mejlade MM för ca en vecka sedan, för att kolla om de hade allt jag planerade att beställa inne. Fick ett ja till svar, glad i hågen valsar jag iväg och postar pengarna, för att i dag få veta att de har slut på det jag beställde. Nog för att jag förstår att de vill göra affärer, men jag känner mig aningen vilseledd. Nu får jag "nöja mig" med ett anat märke, vilket jag inte hade tagit om det inte var för att de fått pengarna redan.

Edit; ca 0.3 sekunder efter jag postade texten ovan ser jag att de svarat på mitt mejl, nu har jag bara bra saker att säga om MM kommer handla av dem igen. Bemötandet var bra hela tiden men som den lättköpta jäveln jag är, är det kompensationen som spelar roll. Och där har jag bara + att ge dem.
Senast redigerad av .-.-.- 2012-04-13 kl. 18:32.
2012-04-13, 18:32
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-
Kul, själv är jag aningen missnöjd just nu, mejlade MM för ca en vecka sedan, för att kolla om de hade allt jag planerade att beställa inne. Fick ett ja till svar, glad i hågen valsar jag iväg och postar pengarna, för att i dag få veta att de har slut på det jag beställde. Nog för att jag förstår att de vill göra affärer, men jag känner mig aningen vilseledd. Nu får jag "nöja mig" med ett anat märke, vilket jag inte hade tagit om det inte var för att de fått pengarna redan.

Mycket dålig stil. Och oprofessionellt.
2012-04-13, 18:41
Medlem
CamelNoseCrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-

Edit; ca 0.3 sekunder efter jag postade texten ovan ser jag att de svarat på mitt mejl, nu har jag bara bra saker att säga om MM kommer handla av dem igen. Bemötandet var bra hela tiden men som den lättköpta jäveln jag är, är det kompensationen som spelar roll. Och där har jag bara + att ge dem.

nu såg jag din edit, och MM är ett säkert kort, men tänkte bara dela med mig av mina erfarnheter av onlineshoppar, har blivit blåst 3 ggr, alla 3 ggrna var det OK först sedan saknades nått i beställningen o jag bads ändra beställningen, och tillslut blev det inget av alls som kom givetvis!,

1, en aktör från detta forum
2, nlpgear
3,dinprepp

så ser rött o biter sönder köksbordet så fort det skrivs att ngt är slut och jag ombedes ändra min beställning, jag tar de aldrig för sanning utan första tecknet för strul,
2012-04-13, 19:27
Medlem
Mandalays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera1
Jag grönar SA! hade lite problem med söndriga ampuller som jag fick men fick en riktigt snabb kompensation också så stort tack till dom för bra service!

Kan bara hålla med! Också gjort affärer med SA och då var det jag som strulade
men de var j-a snabba i svar och jag fick ändra min order utan gnäll!
Några dagar senare hade jag allt hemma! SA Gröna som gräset!
2012-04-13, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandalay
Kan bara hålla med! Också gjort affärer med SA och då var det jag som strulade
men de var j-a snabba i svar och jag fick ändra min order utan gnäll!
Några dagar senare hade jag allt hemma! SA Gröna som gräset!

Svårt att ta någon på allvar som skriver söndriga istället för trasiga som det heter.

Dock tänkte jag faktist ge SA en chans då dom faktiskt värkar vara gröna!.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in