2.Kommer fram en tjej(som vanligt) och säger, "som ni ser har vi tekniteknitekniska problem, vi ska nu försöka sätta på skavlan igen, vi kan dock tyvärr komma mitt i programet
2.Kommer fram en tjej(som vanligt) och säger, "som ni ser har vi tekniteknitekniska problem, vi ska nu försöka sätta på skavlan igen, vi kan dock tyvärr komma mitt i programet
Står nu "Skavlan sänds i SVT1 SD och repris i morgon kl 15 i SVT1"
Vad är SVT1 SD?
Edit 1, det står samma sak på svt hd så det är inte det dom menar.
Edit 2, bild, http://bit.ly/u4Nt3x
SVT SD kan stå för Standard Definition som alltså numer är det "gamla" formatet för tv som inte är HD. Låter långsökt att dom skriver så men det kanske är deras sätt att skilja på SD och HD nu för tiden.
Inte alla som sitter med datorutrusning lämpad för familjestund i soffan.. Hade som tur var ett utländskt parabolkort där jag kunde se Skavlan i sitt rätta element. 52" på väggen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!