2012-08-24, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Tack för det, nu har åtminstone Anger Management framkallat ett gapskratt, "Charlie kan spela väldigt bra", jösses jävvlar vilken sarkasm.

Nio säsonger ska dom väl krysta fram har jag för mig jag läst.
Han är duktig i Anger Management då han i princip är den enda som faktiskt gör något som kan få en att le åtminstone... I 2½ men har han visserligen bara spelat sig själv som han lever i det verkliga livet men här får man se en annan person, han gör det bra men han passar inte i rollen (i alla fall inte efter att ha sett honom i 2 ½ men i åtta säsonger).
Citera
2012-08-25, 23:24
Bannlyst
Jag tycker att denna serie är rätt så hyfsad. Kritiken är obefogad enligt mitt tycke.
Citera
2012-08-26, 19:16
Medlem
Nintendokids avatar
Så när börjar det?
Citera
2012-08-26, 20:25
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Så när börjar det?

Imorgon i Sverige. I USA har det gått flera delar. Inget du behöver slösa tid på dock.
Citera
2012-08-26, 21:43
Medlem
sneaky-but-cutes avatar
I morgon så börjar den hoppas verkligen att den är bra- jag vill se mera av charlie
Citera
2012-08-26, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sneaky-but-cute
I morgon så börjar den hoppas verkligen att den är bra- jag vill se mera av charlie

Inte för att vara elak och förstöra för dig, men du ska inte ha allt för höga förhoppningar på denna serien för då blir du bara missnöjd. Ifall du sett senaste säsongen av 2½ men med Ashton Kutcher så är det ungefär vad du kan förvänta dig, kanske till och med lite sämre kvalité än så till och med. Skådespeleriet sitter inte klockrent för birollerna, skämten är inte direkt jätteroliga och serien känns "B" om man säger så. Tror inte jag kommer följa serien längre efter att ha sett första säsongen.
Citera
2012-08-27, 21:35
Medlem
idiotXs avatar
Jag hade för höga förväntningar på denna serie och blev missnöjd. Önskar man Charlie Harper så blir man det.
Citera
2012-08-27, 22:09
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Hur fan orkar man kolla på exakt samma skit som two and a half men? Vad är det för fel på folk?

Sheen spelar samma förutsägbara skitroll som han gjort sen spin city. Killen har inte varit rolig sedan Hot Shots
Något som inte kan sägas tillräckligt ofta.
Citera
2012-08-28, 07:28
Medlem
Dolgtrases avatar
Nu har jag sett första avsnittet. Riktigt tråkigt och intetsägande. Charlie Sheen har väl aldrig varit någon karaktärsskådespelare men här känns hela ensemblen oinspirerad och trött. Och fy tusan vad sliten Sheen ser ut.
Citera
2012-08-28, 11:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolgtrase
Nu har jag sett första avsnittet. Riktigt tråkigt och intetsägande. Charlie Sheen har väl aldrig varit någon karaktärsskådespelare men här känns hela ensemblen oinspirerad och trött. Och fy tusan vad sliten Sheen ser ut.

Väldigt tråkigt avsnitt. Och som du säger så såg Charlie riktigt sliten ut, herregud.
Citera
2012-08-30, 08:21
Medlem
Då var det klart, blir 90 avsnitt till av Anger Management

http://insidetv.ew.com/2012/08/29/charlie-sheens-gets-90/
Citera
2012-08-30, 10:04
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Då var det klart, blir 90 avsnitt till av Anger Management

http://insidetv.ew.com/2012/08/29/charlie-sheens-gets-90/

Serien sänds ju på kabel-tv så jag kan tänka mig att Sheen fortfarande har en tillräckligt stor fanbase för att dra tittarsiffror som en sådan här mindre kanal är nöjda med även om showen är usel. Hade den sänts på en network så hade den nog inte blivit lika långlivad. Det tror jag inte i alla fall men samtidigt så finns det ju usla sitcoms som sänds år efter år så man ska aldrig säga aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in