2012-07-08, 13:24
Medlem
Jiiiberishs avatar
Det var väl inget märkvärdigt precis. Men jag kommer att följa det bara för att jag gillar Charlie Sheen.
Citera
2012-07-20, 14:50
Medlem
santacls avatar
Någon som sett nattens avsnitt ?
Citera
2012-07-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Någon som sett nattens avsnitt ?

Nej, det är ingen som kollar på skiten
Citera
2012-07-20, 20:19
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Nej, det är ingen som kollar på skiten

Ja, det är förvånansvärt tyst från alla som såg Sheen som ett komiskt geni under Two & A Half Men-konflikten. Njuter ni inte nu när ni får se er favoritkomiker leverera guld varje vecka...?
Citera
2012-07-20, 20:26
Medlem
Jag kollar fortfarande. Men jag vet inte varför, jag tycker inte att det är särskilt bra.
Citera
2012-08-07, 13:27
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Har nu sett fem av de sju avsnitt som än så länge ligger ute.
Klart man var nyfiken på vad Sheen och gänget skulle få fram och man har väl sett värre serier men det är heller inget att hänga i granen.
I början var det en del referenser till Two and a half men (var väl oundvikligt) för att sedan övergå till hans privatliv när gamla ex gästspelar.

Dynamiken i terapigruppen fungerar inte alls och de flesta säger bara sina repliker pliktskyldigt utan att lägga ner något extra.
Hon som spelar hans fd fru är inte mycket bättre och var rätt stel i början,då var dottern lite mer naturlig.

Så i grunden är Sheen fortfarande samma gamla Charlie som vi sett innan men nu i en sämre serie och utan de kvicka replikerna från Alan,Rose,Berta mfl.
Citera
2012-08-13, 20:26
Medlem
Återvänder på bästa sändningstid
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15252633.ab

Enligt Aftonbladet gör serien succé så konstigt att så många verkar kritiska.
Citera
2012-08-22, 18:39
Medlem
Har kollat igenom alla avsnitt som finns ute (upp till avsnitt 9) och detta måste vara den sämsta serien jag beskådat, har inte fått ett enda skrattanfall vilket jag vanligtvis får då jag är lättroad... Problemet med detta är att Charlie inte är sig själv vilket han har levt på i 2½ men, här är han inte bara kåt men också ett "geni" (läs:smart).

Här får man åtminstone se att Charlie kan spela väldigt bra, dock är de flesta skådespelarna i serien riktigt kassa, särskilt hans Charlies ex-fru.
Nej, denna serie kommer jag inte att fortsätta med, har enbart kollat för att få se Charlie Sheen igen hur som är det inte den version av Charlie jag är särskilt förtjust av. Den kommer läggas ned efter denna säsong tippar jag på!
Citera
2012-08-22, 18:50
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zett
Har kollat igenom alla avsnitt som finns ute (upp till avsnitt 9) och detta måste vara den sämsta serien jag beskådat, har inte fått ett enda skrattanfall vilket jag vanligtvis får då jag är lättroad... Problemet med detta är att Charlie inte är sig själv vilket han har levt på i 2½ men, här är han inte bara kåt men också ett "geni" (läs:smart).

Här får man åtminstone se att Charlie kan spela väldigt bra, dock är de flesta skådespelarna i serien riktigt kassa, särskilt hans Charlies ex-fru.
Nej, denna serie kommer jag inte att fortsätta med, har enbart kollat för att få se Charlie Sheen igen hur som är det inte den version av Charlie jag är särskilt förtjust av. Den kommer läggas ned efter denna säsong tippar jag på!
Tack för det, nu har åtminstone Anger Management framkallat ett gapskratt, "Charlie kan spela väldigt bra", jösses jävvlar vilken sarkasm.

Nio säsonger ska dom väl krysta fram har jag för mig jag läst.
Citera
2012-08-23, 15:49
Medlem
Hur fan orkar man kolla på exakt samma skit som two and a half men? Vad är det för fel på folk?

Sheen spelar samma förutsägbara skitroll som han gjort sen spin city. Killen har inte varit rolig sedan Hot Shots
Citera
2012-08-23, 16:55
Medlem
datoriprograms avatar
Hyfsat dålig serie. Charlie är den enda som faktiskt levererar (vilket är ovanligt). Resterande är ganska tafatta skådespelare.
Citera
2012-08-23, 20:59
Medlem
Skulle nog kunna titta på när man har riktigt tråkigt någon dag.

Charlies ex verkar ju vara super hög när hon pratar eller är det bara jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in