2012-09-14, 21:26
Medlem
SadantElivets avatar
Enda jag tycker är roligt såhär långt(sett 3 avsnitt på tv6play) är den unga "stalkern" i gruppen(även gay-killen har haft enstaka roliga kommentarer). Ex-frun är snyyyg men inte alls rolig.

Det finns imo vissa roliga saker i avsnitten men Charlie förstör bara. Synd att han är med 90% av tiden
Senast redigerad av SadantElivet 2012-09-14 kl. 21:46.
Citera
2012-10-04, 20:16
Medlem
39ans avatar
Serien kan samanfattas med ett ord.. FIASKO
Citera
2012-10-06, 01:00
Medlem
Sheen är lite kul, på det enda sätt man kan se honom. Han har målat in sig lite i en karaktär och det är tröttsamt. Anger management, har sina poänger men det som gör att det suger är inte Sheen.

Jag kräks när jag ser hans exfru i serien. Är hon plockad från gatan eller? -Sämre skådespel har jag sällan sett i så pass påkostad serieproduktion.
Citera
2013-01-25, 16:43
Medlem
SithBoboSiths avatar
Hur fick dom Marcy Darcy att gästspela?
Citera
2013-02-18, 21:59
Bannlyst
Jag tycker att Jennifer (Shawnee Smith) är skitsnygg i serien, men när jag ser bilder på henne så ser det nästan ut. Konstigt.

Jag gillade 2 ½ men mer, men Anger Management kan vara bättre än 2 ½ men med Ashton Kutcher. Alan spelar verkligen över där och Anger Management har en mer soft stil.
Citera
2013-02-18, 23:00
Medlem
hobbykonsts avatar
Helt ok serie, har sina skratt ibland men ingen serie man följer slavisk.
Citera
2013-04-17, 17:08
Medlem
Tajger66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Jag tycker att Jennifer (Shawnee Smith) är skitsnygg i serien, men när jag ser bilder på henne så ser det nästan ut. Konstigt.

Jag gillade 2 ½ men mer, men Anger Management kan vara bättre än 2 ½ men med Ashton Kutcher. Alan spelar verkligen över där och Anger Management har en mer soft stil.
Är det nån mer än jag som tycker hon (Shawnee) verkar va påtänd i serien? Är hon sån eller är hon verkligen hög, kanske smakat på Charlies grejer!
Citera
2013-04-17, 18:20
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harning
Sheen är lite kul, på det enda sätt man kan se honom. Han har målat in sig lite i en karaktär och det är tröttsamt. Anger management, har sina poänger men det som gör att det suger är inte Sheen.

Jag kräks när jag ser hans exfru i serien. Är hon plockad från gatan eller? -Sämre skådespel har jag sällan sett i så pass påkostad serieproduktion.
Du menar henne http://www.imdb.com/name/nm0809938/?ref_=tt_cl_t2. Om du kollar igenom hennes tidigare roller så ser du att hon inte är hämtad från gatan. Jag tycker även om serien inte är särskilt bra så i alla fall att den är bättre än 2 och en halv män med Ashton och på ungefär samma nivå som 2 och en halv män med Charlie.
Citera
2013-05-17, 19:26
Medlem
SithBoboSiths avatar
Hmm, Ozzy och resten av Sabbath var med i senaste CSI och nu var Lester from upstairs med i Anger Management.
Citera
2013-06-01, 03:54
Medlem
Wosps avatar
Helt missat att den här serien hade en tråd. Kanske ingen serie som man sitter på nålar för att se ett nytt avsnitt av varje vecka men helt klart väldigt sevärd.

Någon annan en mig som har noterat att den här säsongen redan har 28 avsnitt inlaggda i TV kalendern? Nästkommande två veckor så sänds det två avsnitt varje vecka, tisdag och fredag
Citera
2013-06-22, 22:36
Medlem
Mikeyjamess avatar
Selma Blair lär ligga risigt till hos Sheen och är nära sparken från serien. Är det hennes privatliv som spökar?

http://www.imdb.com/news/ni55830740/?ref_=hm_nw_tp_t5

Och ja, så som Shawnee Smith agerar i serien så måste hon vara en av världens sämsta skådespelare.
Citera
2013-06-22, 22:44
Medlem
SithBoboSiths avatar
Ah så skönt att slippa Selma Blair, tröttnade på henne redan efter två avsnitt, det kryper i mig så fort hon hamnar i fokus.

Claudia Black skulle passa att hata Charlie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in