2012-07-01, 01:04
Medlem
Falcãos avatar
Såg första avsnittet nu och det var som väntat en jävla smörja. Svårt att se att jag kommer att kolla fler avsnitt.
Citera
2012-07-01, 01:13
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Tittarsiffrorna var som sagt grymma och slog nytt rekord för FX men det säger egentligen inte så mycket för det var självklart att många skulle slå på för att se Sheens comeback i tv. Det som gäller är nu att kolla de kommande veckorna för att se om de fortsätter titta. Kritikerna avskydde i alla fall det men det behöver inte säga något om vad folket kommer att tycka.

Inte hunnit se det än själv, och mina förväntningar är låga, men tycker rent spontant att FX och Sheen skulle kunna gjort något annat än en vanlig standardsitcom. Tänk istället en serie där han spelat en fiktionaliserad version av sig själv, lite som Larry David gör i Curb Your Entusiasm. Serien börjar efter Sheen fått sparken och varit ute på sin värdelösa stand up-turné och nu är han ute efter att ta sig tillbaka till toppen men möts av ständiga motgångar. Det kunde blivit en tragikomisk och briljant serie med rätt författare men istället väljer man att ta den enklaste möjliga vägen plus att en sådan serie skulle kräva att Sheen har rätt mycket självdistans och bjuder på sig själv och han är alldeles för självgod och mån om att framstå som balla killen så därför var det väl inte möjligt.
Jag håller helt med. Det hade dessutom varit mycket intressant att se, och gett lite Tarantino/Travolta-poäng på CS karriär. Mycket bra idé.

Känns som det här blir en fade out. Ska titta på den och se vad jag tycker.
Citera
2012-07-01, 01:49
Medlem
BlackMetals avatar
Såg första avsnittet av ren nyfikenhet. Det är ännu sämre än two and a half men
Citera
2012-07-01, 07:14
Avslutad
Såg de två första avsnitten och tror inte jag kommer se något mer. Sheen och bögen från Spin City är väl de som presterar bäst, resten av ensemblen är pinsamma när de ska leverera sina repliker. Serien känns som något Chuck Lorre skulle ha gjort, skämten är så standard som det kan bli. Hade hoppats på något som var bättre än den flygplansolycka som Two and a half men har blivit, men jag hade nog för höga förväntningar...
Citera
2012-07-03, 15:35
Medlem
mbois avatar
Har dragit ner första avsnittet och återkommer efteråt med vad man tyckte!
Citera
2012-07-03, 15:44
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi
Har dragit ner första avsnittet och återkommer efteråt med vad man tyckte!

Tack för delrapporten!
Citera
2012-07-03, 17:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Såg första avsnittet av ren nyfikenhet. Det är ännu sämre än two and a half men

Haha ja. Fyfan vilken smörja, palla inte ens att se hela avsnittet.
Citera
2012-07-03, 18:41
Medlem
mbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Tack för delrapporten!

Nu har jag sett det första avsnittet och ja... det var väll sådär, som någon skrev bättre än nuvarande Two and a half men iaf. Ska se det andra om ett tag och rapport II får väll komma då!
Citera
2012-07-05, 16:39
Medlem
Vilken veckodag kommer de ut i USA?
Citera
2012-07-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Vilken veckodag kommer de ut i USA?
Om jag förstått det rätt så är det torsdag. Se: http://eztv.it/
Edit: Kan ha fel ser jag nu!
Senast redigerad av Pascal 2012-07-05 kl. 17:32.
Citera
2012-07-06, 12:37
Medlem
Nej, jag lägger ner denna serie, för jävla tråkig
Citera
2012-07-06, 12:37
Medlem
santacls avatar
Hur va avsnitt 3 ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera