Gillar man 2½ men så gillar man nog det här, var väl sådär pilot avsnitt, fnissade ett par gånger inte mer.
Godkänt iallafall, hade inte så höga förväntningar då jag inte gillar 2½ men, varken med eller utan Charlie S.
Det ska bli spännande att se, den store flashbackguden Charlie Sheen som bar hela 2½ män på sina axlar trots att den styrdes av juden och megaidioten Lorre. Nu slipper ju Charlie Lorre, och han får en helt egen serie skräddarsydd bara för honom, det måste ju vara totalsuccé, så idiotkul att man ba dör när man kollar. Är det inte en 110% fullträff så lär ju t o m snorisarna på flashback inse att det är Sheen som är den felande länken.
Detta var uruselt. Jag är ett stort fan av TAAHM, med och utan Charlie men detta tog priset. Pålagt skratt var tredje sekund och usel handling. Det ända som var bra var att jag fick se Selma Blair och Shawnee Smith.
Som väntat sög det ju rätt hårt, inte riktigt lika hårt som jag trodde men nära vacuum. Men jag kollade IMDB, http://www.imdb.com/title/tt1986770/, av nio episoder så står att Sheen bara är med i två, kanske betyder att dom insåg att han sänker även sin egen serie och dom sparkade honom så man kan ju försöka se nästa avsnitt också.
Jag har just tittat klart på bägge avsnittet.
Och känslan jag har är att det helt klart är hyfsat, men de tackar vi Charlie för.
Men det var alldeles för mycket sexskämt.
Som väntat sög det ju rätt hårt, inte riktigt lika hårt som jag trodde men nära vacuum. Men jag kollade IMDB, http://www.imdb.com/title/tt1986770/, av nio episoder så står att Sheen bara är med i två, kanske betyder att dom insåg att han sänker även sin egen serie och dom sparkade honom så man kan ju försöka se nästa avsnitt också.
Fortsätt drömma. Klart fan han kommer av med i alla avsnitt, det är HANS serie.
Kommer hem på söndag så får kolla då, du får gärna säga vad du tyckte dock
Helt ok start! Måste nog dock se ett par till avsnitt för att kunna hissa eller dissa detta. Men som alla serier så måste man komma in i karaktärerna för att det ska bli roligt. Tror vi har en bra kemi i Charlie/frugan relationen.
Kändes verkligen som dom försökte för hårt... för många karaktärer t.ex.
Tyckte att andra avsnittet var lite bättre, lite lägre tempo, men fortfarande är det ju ingen höjdarserie precis.
Det intryck jag fick efter de första två avsnitten är helt ok.
Jämfört med 2½ men så står den sig bra..... 2½ men´s styrka är i min mening "Allan" & har alltid varit.....det är han som får mig att skratta mest. Vi får väl se om AM lyckas binda till sig någon motsvarande karaktär.
AM ligger på min lista av serier som skall följas.
När jag såg att denna serien skulle vara på F/X så trodde jag serien skulle vara av lite högre kvalité än random sitcom från reklamkanalerna. Serier på F/X och andra kabeltv-kanaler brukar ju hålla lite högre klass än serier på NBC och Fox och liknande.
Tittarsiffrorna var som sagt grymma och slog nytt rekord för FX men det säger egentligen inte så mycket för det var självklart att många skulle slå på för att se Sheens comeback i tv. Det som gäller är nu att kolla de kommande veckorna för att se om de fortsätter titta. Kritikerna avskydde i alla fall det men det behöver inte säga något om vad folket kommer att tycka.
Inte hunnit se det än själv, och mina förväntningar är låga, men tycker rent spontant att FX och Sheen skulle kunna gjort något annat än en vanlig standardsitcom. Tänk istället en serie där han spelat en fiktionaliserad version av sig själv, lite som Larry David gör i Curb Your Entusiasm. Serien börjar efter Sheen fått sparken och varit ute på sin värdelösa stand up-turné och nu är han ute efter att ta sig tillbaka till toppen men möts av ständiga motgångar. Det kunde blivit en tragikomisk och briljant serie med rätt författare men istället väljer man att ta den enklaste möjliga vägen plus att en sådan serie skulle kräva att Sheen har rätt mycket självdistans och bjuder på sig själv och han är alldeles för självgod och mån om att framstå som balla killen så därför var det väl inte möjligt.